God aften jenter

Love4two

Forumet er livet
Har ikke så mye å si for tiden jeg, så derfor ligger jeg litt lavt i terrenget. Men hadde i kveld veldig lyst til å ønske alle en god kveld. Venter spent på tante rødelig, om hun kommer hjem fra ferien jeg sendte henne på eller om hun blir der i flere flere måneder. Vil ikke se henne i det hele tatt jeg altså. Skal holde dere opptatert, lover det [:)]

god aften til deg også...
Håper tanta di er reist på lang ferie, kan godt få reisefølge av min...
Sikkert litt mer fristende å reise sammen med noen![:D]

God aften Hege!
Nå var det godt du ga lyd fra deg. Er jo så spent på hvordan det går med deg. Godt at tanta ikke har dukket opp ennå, håper ikke hun gjør det heller. Synes det var veldig dumt av tanten min å stikke fra tanten din på den måten. Håper hun har funnet seg mer pålitelige venner å trives på ferien.[:D]

Er det lenge til du har tenkt å teste eller?

Stor klem!

Jeg HATER tanta [:@] hun fortjener neppe ferie i grunn. Dritttanta! :(
skulle egentlgi si Lykke til [:D]

Hihi... Måtte bare le av innlegget ditt og si at jeg er så enig så enig Janneb.

Dere er da søte og da [:D] Jeg har vært og er fremdeles usikker på syklus lengden. Tør ikke håpe på noen ting, men jeg tenker å teste på lørdag

Men nå kom jeg på en ting. Når en lager ticker og plotter inn langden på syklusen, regner en da fra mens til dagen før neste eller den dagen en forventer at den skal komme?

Jammen et godt spørsmål. Jeg skriver alltid fra den dagen jeg får mensen og lengden på sykusen og det vil jo si at tickeren slutter dagen før jeg forventer mensen det da. Det vil jo bli 1. dagen i neste syklus. Og at testdagen da er dagen etter den dagen tickerne teller ned til.......

ORIGINAL: Knøttet79

Jammen et godt spørsmål. Jeg skriver alltid fra den dagen jeg får mensen og lengden på sykusen og det vil jo si at tickeren slutter dagen før jeg forventer mensen det da. Det vil jo bli 1. dagen i neste syklus. Og at testdagen da er dagen etter den dagen tickerne teller ned til.......

Stemmer [:)]

Håper dustetanta er langt unna deg Hege77...hos Tammis for eksempel!!

Ønsker deg lykke til når du tester i morra!!

Gleder meg til å høre hvordan det går! Er veldig optimistisk til alle som er oktobertestere, har en god følelse, så jeg satser på at du bringer babynyheter på lørdag!

Lykkeklemmer fra M

God aften til deg å!!!
Når skal du teste???
Det er jo så spennende å følge med på alle her!!!

Tusen takk alle sammen [:)][:)]
Jeg forstår ikke en dritt jeg når det gjelder å regne ut syklusen, blir ikke klok på dette jeg. Sånn her er det: jeg mens søndag 4 september og på nytt igjen søndag 2. oktober. Hvor mange dager er da den syklusen?? Beklager at jeg er så utrolig klønete med dette.
Jeg har sett litt på forrige syklus og venter at tanta ev kan komme til søndagen (28.) så da vil jeg teste til over helgen, ikke i morgen.

ORIGINAL: Hege77

Tusen takk alle sammen [:)][:)]
Jeg forstår ikke en dritt jeg når det gjelder å regne ut syklusen, blir ikke klok på dette jeg. Sånn her er det: jeg mens søndag 4 september og på nytt igjen søndag 2. oktober. Hvor mange dager er da den syklusen?? Beklager at jeg er så utrolig klønete med dette.
Jeg har sett litt på forrige syklus og venter at tanta ev kan komme til søndagen (28.) så da vil jeg teste til over helgen, ikke i morgen.

da har du en syklus på 28 dager,tro jeg.[:D]lykke til med testing i mårra.håååååper den blir positiv.[:)]

Da har du 28 dagers syklus da... Så du skal da vente mensen på søndag om du har 28 dagers syklus...

Jeg har rettet på ticker´n min. Tusen takk for hjelpen [:)][:)][:)]

Vær så god... Ikke noe å takke for... Lurer på om jeg skal bytte litt på tickeren min jeg...

Hva skulle du byttet på da?

Syns den jeg hadde var så vanskelig å se på når jeg hadd gått over tida... Så nå er det byttet på...

Back
Topp