God 21.desember-morgen

mille.

Gift med forumet
God morgen alle sammen!!

Ble ikke mye søvn på meg i natt, var altor giret til å sove så klokken nærmet seg 2 før jeg sluknet.
Og nå er det OPPOGHOPP!!! hahaha, like gira i dag! [:D]

Ha en super dag jenter!
I dag skal jeg ha siste julehandlingen. kjøpe inn litt godt pålegg og sånt

lever på lykkerusen du nå[:D][:D] hihi..vel,idag skal jeg på jobb igjen..vaska huse i går jeg og handlinga tok jeg også i går[:D] tenkte å sette opp juletreet da før dattra mi reiser til drammen,så hu får vært med på det[:D] ellers blir det å ta det helt kuli her i huset i dag[:)]

ha en fin fredag jenter[:)]..(tenkt nå er det helg... igjen..)

ORIGINAL: #bolla#

God morgen!!
Bare 3 dager igjen til den24.

Ha en flott dag alle sammen!!

Lykke til med shoppinga Mille[:D]

Sign. [:)]

Her skal d vaskes, bakes brød å ut å handle siste julegaven sånn etter hvert. Været e elendig me regn å vind, skulle nesten tro at d va den nord-norske sommern som va her[8D] Ellers skal man ikkje gjøre så mye.
Ha en fin dag alle sammen!

God morgen alle sammen [:)]
Vasket ferdig huset i går og i dag blir det pynting, besøk til bestemoren til sambo og så skal vi ha en liten førjulsfest.
Barna skal være med besteforeldrene sine og vi skal sove lenge i morgen. [:D][:D]
Gleder oss til JUL

God morgen alle sammen... i dahg skal jeg samle mot til å vaske eller heter dt skrubbe ned badet også er jeg på jakt etter ei striesekk til nissen[;)][;)]

JULESTEMNINGEN KJENNER JEG KOMMER LITT FOR HVER DAG
det er jo det vinterlandskapet med frossen tåke på alle trærne og det er så vakkert...

får få på litt jukemusikk og sette i gang med det badet tror jeg mens Snørrehaakon sover...

god morgen[:)] her skal vi straks t byn forlevering av julegaver til min familie, treffe venninner og kjøpe inn siste gavene[:)]

Back
Topp