God 17. mai!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
God 17 mai til deg også.
Blir feiring på oss. 17 mai tog, is til det spruter og så mange hot-dog som ungene makter:hilarious:.

Er bare 17 mai en gang i året :D :D

Riktig god 17.mai til deg også [emoji1]Her blir det dagvakt og rolig ettermiddag hjemme [emoji4]

God 17.mai ! Her blir det kombinert bursdag og 17.mai feiring da pappa har bursdag i morgen ;) Så det blir frokost hos oss før jeg skal gå i toget med førsteklassen min og så blir det middag på ettermiddagen med familien:)

Takk det samme :)

Blir feiring på starten av dagen, med barna. Så blir det seinvakt på kvelden.

God 17.mai :) Her skal vi ut å trille i toget, lunsj hos mamma, besøke svigers, og møte noen venner når snuppa har våknet etter duppen sin :)

Her ser det ut til å bli en rolig dag hjemme[emoji4] samboer er på jobb til 4 i natt og skal på jobb igjen kl 16 i morgen, og siden jeg ikke er helt i slaget for tiden også så har vi bestemt oss for å bare kose oss med en bedre lunsj sammen før han drar på jobb[emoji4]

Ønsker all en fin feiring[emoji173]

Her har samboer bursdag 17 mai, og han fikk bestemme[emoji85] så det blir en liten tur til svigerfar[emoji1303]

God 17.mai!
Her har lillesøster fått omgangssyke så jeg har vært våken hele natten å skiftet spy og bæsjebleier... [emoji90]
Så vi avlyser 17.mai for vår del - så får gubben og storebror gå i toget [emoji28]

Siden vi bor i Gøteborg så skal vi feire 17 mai. På Norges hus . :hello2:) Hurra Gratulerer med dagen Norge skal gå i tog å så grøt og div ting Som er vanlig tradisjon .

Gratulerer med dagen alle sammen! [emoji4][emoji322][emoji1189]

Har dere hatt en flott dag?
Var på jobb i formiddag og på ettermiddagen / kvelden ble det sofa og ingefær kapsler [emoji23] Men dagen har vært fin den [emoji4] Håper du har hatt en super dag[emoji4]

Back
Topp