go'boken

Tipper det er bare å sende en mail til de. Se på nettsiden deres...

skriver en mail til sandvik?

Det har jeg gjort, fikk ingen svar, regnet med at jeg var utmeldt, men fikk ny pakke i går.... Skal returnere den! Kanskje jeg må ringe dem... Åh, at jeg aldri kan si nei til telefonselgere![:@]

jeg sendte melding inne på "min side" på nettet, og fikk bekreftelse at jeg var utmeldt

Hmmm, jeg har alltid fått svar...

Kan hende det er jeg som er blind, men jeg ser ikke at det står hvordan man skal gå frem for å melde seg ut hverken på hjemmesiden eller på papirene man får med hver pakke... Jeg er helt enig i at det er dårlig, men det må jo gå ant å bare ringe dem og si i fra. Satser på den, jeg[:)]

Jeg har mange ganger avbestilt på nett og bedt om å få bekreftelse og fått d med en gang.. merkeli. Det er vel bare å ringe. Står vel nr på papiret som fulgte med pakken du fikk.

ORIGINAL: Phoebee

Jeg har mange ganger avbestilt på nett og bedt om å få bekreftelse og fått d med en gang.. merkeli. Det er vel bare å ringe. Står vel nr på papiret som fulgte med pakken du fikk.

Jada, telefon nummer har jeg funnet. Skal ringe senere...

Jeg sendte en mail og fikk svar tilbake om at jeg var meldt ut. Ikke noe særlig å måtte sende tilbake uønskete pakker!

ORIGINAL: lykkelita*

Hvordan melder man seg ut?[&:]

Jeg ringt dem og sa opp.. [:)]

ORIGINAL: madelensmamma

ringte bare jeg også. gikk veldig greit det[:)]

jeg sendte først en mail, men fikk ikke bekreftelse, så jeg ringte dem i stedet...

men,
selv om du melder deg ut, ikke tro at du er kvitt dem!

da ringer de bare om og om igjenn hele tiden med supertilbud til deg fordi du var en så god kunde da du var medlem osv osv...

bullshit ass!!![:'(]

Back
Topp