Goboken

KapteinMamma

Betatt av forumet
Juligull2021
Er det noen andre som har tenkt på å abonnere på Goboken?
Noen som kanskje har bestilt allerede?

Lurte litt på leveringstid fra man evt bestiller, noen med erfaring? :)
 
Jeg var medlem med førstemann, men har meldt oss ut nå for det ble litt mye å følge med på. Meldte henne inn rett etter fødsel :)
 
Jeg var medlem med førstemann, men har meldt oss ut nå for det ble litt mye å følge med på. Meldte henne inn rett etter fødsel :)
Da har dere kanskje fortsatt bøkene etter førstemann? :)
Ja, blir fort mye å henge med på når man har sånne abonnement :p
 
Da har dere kanskje fortsatt bøkene etter førstemann? :)
Ja, blir fort mye å henge med på når man har sånne abonnement :p
Ja, ble noen bøker, men helt i starten vil jeg nok si (i hvert fall for vårt vedkommende) at bøker er en forbruksvare. De har blitt spist på, revet i og sølt så mye på at jeg er usikker på om de første bøkene skal gå i arv :p
 
Ja, ble noen bøker, men helt i starten vil jeg nok si (i hvert fall for vårt vedkommende) at bøker er en forbruksvare. De har blitt spist på, revet i og sølt så mye på at jeg er usikker på om de første bøkene skal gå i arv :p
Hehe :p ser den :) spesielt de bøkene som er ment at ungen skal drive litt med selv, de kan fort bli litt lei seg :p
 
Hadde også med førstemann (og har fortsatt), men oftere og oftere avbestiller vi pakken hvis de ikke passer. Hvis man bare følger med på «dette kommer snart» slipper man å få bøker som ikke passer :) Dropper nok eget abonnement til nr2 selv om de fleste babybøkene er rimelig oppbrukte
 
Back
Topp