GoBoken

Du må være medlem I 1 år, og får pakke med bøker hver 3 uke, koster over 300 kr per pakke etter det jeg husker

Ja, veldig fornøyd. Trenger ikke få pakke hver tredje uke, du bestemmer selv hvor ofte du blir tilbudt ny pakke og kan avbestille når du vil. Hver pakke koster alt fra 150-300kr ca.

Riktig som moccamint skriver. Jeg fikk pakke denne uka, og sendte mail med dem. Man bestemmer selv hvilke bokpakke man ønsker å bestille.

Ja :) kan avbestille om du ikke ønsker bøker, men synes de er så fine så ikke avbestilt en eneste en :D
Vært medlem siden N ble født og tror det holder med det. Lillebror kan få bøkene etter henne :)

Ja, har vært medlem i et halvt år ca. Vi er veldig fornøyd, har fått en del pakker og avbestilt noen. Synes det er enkelt å avbestille, og storebror har likt så og si alle bøkene veldig godt. :)

Var fornøyd i starten med min første. Hun elsket flere av bøkene og koste seg med tingene. Man kan velge å bare få tilbud hver 8.uke f.eks og bestemmer jo selv hvilke man vil kjøpe. Meldte oss ut etter et år fordi jeg nå liker bedre å plukke selv i bokhandelen .

Jeg glemte ofte å avbestille i småbarnståka og vil ikke melde meg inn igjen. Det ble dyrt og nå ringer de minst en gang i uka. Kjøper heller de bøkene hun vil ha på boklageret til lavere pris

Jeg glemte ofte å avbestille i småbarnståka og vil ikke melde meg inn igjen. Det ble dyrt og nå ringer de minst en gang i uka. Kjøper heller de bøkene hun vil ha på boklageret til lavere pris
De er EKSTREMT pågående og masete syns jeg. Ringer og sender meldinger og reklame i posten. Gjorde i alle fall det før. Holdt på å bli gal :p

Back
Topp