Goboken - Lær å lese klubben, skryt!

Solvit

Forelsket i forumet
Jeg er så stolt av gutten min, som skal begynne på skolen til høsten. Vi meldte han inn i Goboken - lær å lese - klubben. Han fikk sin velkomstpakke for et par uker siden, og han klarer allerede å lese hele den ene boka :) Jeg har lest boka for han 4 ganger og vi har øvd mye på bokstavene på den fine tavla som fulgte med.

Nå gleder jeg meg virkelig til han begynner på skolen, for han viser virkelig at han syns det er gøy å lære nye ting :)

Flere som er medlem av den bokklubben?
Hvordan syns dere det går med bokstaver for de små nå?
 
Er det den som hetter Min første ABC – Lær bokstavene som du mener?
Her prøvde vi de bøkene på gutten her, men måtte bare legge det bort siden PPT anbefalte at vi skulle terpe kun blokbokstaver. Var i kontakt blant annet i forhold til at jeg syntes de kunne gi ut noen bøker med store blokbokstaver som er det beste for barn med spesifiksspråkvansker og i tilleg dysleksi, men det var noe de ikke vurderte.

Så her så gikk vi for bok som vi bestilte fra leseuniverset, og det bruker jenta også. Ho kan så og si alle bokstavene alt og kan så og si alle tallene fram til 60 og ho plusser og minus i tallene fra 0-10 uten noe problemmer
 
Back
Topp