GoBoken Disneyklubb.

dalensjenta

Betatt av forumet
Er det noen som er medlem i denne? hvor mye koster pakken hver mnd? Er dere fornøyd?

Da jeg var liten (22 år siden) var det en bokklubb med disneybøker, elsket de bøkene. Men tror ikke det var goboken som hadde de.

tror det var DAMM sin disneyklubb, de bøkene var fine[:)]

Vi er medlem av Disneyklubben, og bøkene er kjempesøte, i hvert fall for mini som elsker Ole Brum. Minuset er gjerne at man får en bok med hver pakke som ikke er harde, ergo kan mini rive de i stykker. Men disse har vi spart på da, får heltsikkert bruk for dem når han blir litt større!

Det er Egmont som har bokklubben, men på sidene deres er det vanskelig å finne bokklubben. Lurer på om vi betaler rundt 140 kr pr. pakke? Jeg kan helt sikkert verve deg om du vil det[:)]

mener det er 159kr for bokpakka, en får da bok, lydbok og et spillhefte som tilhører et spill en får med første utsending.Unga her elsker de, er de samme bøkene som sendes ut fra Egmont disnybøker ut fra det jeg kan se

ORIGINAL: Angelicka

Vi er medlem av Disneyklubben, og bøkene er kjempesøte, i hvert fall for mini som elsker Ole Brum. Minuset er gjerne at man får en bok med hver pakke som ikke er harde, ergo kan mini rive de i stykker. Men disse har vi spart på da, får heltsikkert bruk for dem når han blir litt større!

Det er Egmont som har bokklubben, men på sidene deres er det vanskelig å finne bokklubben. Lurer på om vi betaler rundt 140 kr pr. pakke? Jeg kan helt sikkert verve deg om du vil det[:)]

Det er Ole Brum klubben du mener.. Gobokens disneyklubb er en annen..
Min 3åring elsker disneybøkene, vi leser dem på senga før leggetid [:)]

Back
Topp