go123

[waffel]

Forelsket i forumet
er det noen som har prøvd dietten? hvordan smaker det og hvor mye gikk du ned?

vurderer å starte på den, men hører så mye forskjellig om den!

Den ene shaken (blåbær/banan) og kyllingsuppa er knallgode, barene er helt greie, de to andre shakene smaker død og fordervelse, men det sklir da ned...

Gikk på det en liten stund før jul, gikk ned 1 kg i uka uten noen form for trening eller noe....fulgte den ikke slavisk heller akkurat...
Har så smått begynt på den nå igjen, bytter ut to måltider for dagen[:)]

Får veldig stabilt blodsukker av den, og går ikke rundt og har lyst på alt mulig hele tida, så det er hvertfall genialt som frokost[:D]

ORIGINAL: [waffel]

er det noen som har prøvd dietten? hvordan smaker det og hvor mye gikk du ned?

vurderer å starte på den, men hører så mye forskjellig om den!

ikke til og anbefale hehe:p
de e sikkert goe til slutt da når en e vant til det
shakene e drit fæle og derre suppene e drit fæle men sjokoladen var best hehe:P
det jeg spiste mest av og solgte resten hehe :P
Jerg gikk ned ja men så slutta jeg og har ikk gått opp så my igjen da men vil begynne på nytt med det og bare tvinge i meg drikken og sånn.

ORIGINAL: Fru Lotten

Den ene shaken (blåbær/banan) og kyllingsuppa er knallgode, barene er helt greie, de to andre shakene smaker død og fordervelse, men det sklir da ned...

Gikk på det en liten stund før jul, gikk ned 1 kg i uka uten noen form for trening eller noe....fulgte den ikke slavisk heller akkurat...
Har så smått begynt på den nå igjen, bytter ut to måltider for dagen[:)]

Får veldig stabilt blodsukker av den, og går ikke rundt og har lyst på alt mulig hele tida, så det er hvertfall genialt som frokost[:D]

samme som jeg gjorde hehe brukte og ete ånn te froksot hvertfall sjokoladen hehe:P
den banan shaken den va litt go men for en fæl ettersmak da syns æ:P

Det smaker ikke kjempegodt, men det er helt greit.
Shakene kan du blande med litt fun light eller med litt bær, så lenge du passer på kaloriene. Jeg laget innimellom smoothie av de, blandet de med isbiter og hakket det, sammen med bittelitt banan og jordbær, kanskje litt vaniljekesam innimellom.
Jeg brukte det bare som supplement til vanlig mat, og shakene ble frokost. Når jeg blandet de ut med bær og kesam, var jeg forsiktig med kalorier til de andre måltidene. [:)]

Gikk ned en del, men sklei ut. Har igjen så jeg skal begynne på de igjen nå.

tror jeg må prøve den! jeg sendte mail til adm. der.. ang smaksprøver.. gidder jo ikke bruke flere 1000 på noe som kan smake dritt liksom!

Back
Topp