GO1-2-3

begynte på det i høst, og gikk ned en kg i uka, uten å gjøre noe som helst annet. Skal begynne igjen nå i morra tenkte jeg, og trene litt mer, så håper det fortsetter[:D]

Har ikke selv, men flere sier det smaker spy. Derfor tørr jeg ikke prøve det [>:]

jeg gikk ned 5 kilo på ca 10 dager og da brukte jeg kun pulver.. jeg syntes det ikke saker så ille som folk skal ha det til [:)]

Smaker pjuk[:'(]!

Dere som har prøvd. Hvilkemåltider bytta dere ut med go 1-2-3 da?

Jeg har aldri prøvd å gå ned med slike shakes,for jeg syns det virker så unaturlig å skulle "spise" et måltid kun ved å drikke en shake.

Hvis du ammer så bør du ikke bytte ut mer enn 2 måltiden dagen... F.eks frokost og lunsj..
Jeg gikk ned 8 kg på 6 uker med kun 2 shake om dagen.. (før sommeren 2009)
Men det må kombineres med sunne måltid ellers å da.. Kan ikke bare spise sjokolade og potetgull fordi om du går på det..

Magesekken krymper og da får du ikke spist så mye.. Skulle ta en ny kur nå etter sommeren jeg, men ble gravid og da vil jeg ikke gå på det..
Men kommer nok til å ta det igjen når jeg er ferdig med denne runden barn ja :)

Kyllingsuppa og shaken med blåbær/banan er knallgode. Barene er heller ikke så verst!

Hm, ikke noe for meg da....trodde mer det var tilskudd (i form av tabletter) jeg....

Da fortsetter jeg som før: knekkebrød til frokost, lunsj og kveldsmat + sunn middag m/mye grønnsaker og vann
(+ min daglige dose pepsi max [;)])

Har gått ned 11 kg til nå, så greier kanskje de siste 8 på samme måte..?!?!?!
Gjenstår å se sommeren 2011 [;)]

dytter opp jeg[:D]

dytt

Har også lyst å prøve. Får man kjøpt det på helsekosten, eller må man bestille det?

ORIGINAL: Mialille

Har også lyst å prøve. Får man kjøpt det på helsekosten, eller må man bestille det?

Man må nok bestille.

samboern til han som har laga det er her inne..

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: Mialille

Man må nok bestille.

Takk for svar. :)
Fins det ikke nåkka tilsvarende som man får tak i butikk da? Vil jo ha med en gang. :P

* dytt *

Shakene smakte så jævlig at jeg bare satt å brakk meg [:@] solgte dem på finn.no[:D]
Kyllingsuppa er kjempegod. Barene helt ok.  Jeg sendte en mail til go 1-2-3 , og ordnet slik at jeg kun får suppa og barene sendt en gang i mnd.

Back
Topp