go morgen

Helenesmamma

Elsker forumet
go morgen gomorgen.

nok ein nye dag.har visst blitt ein vane for meg nå å våknå tidli.ja,ja,like greit å bli vandt med det.[:)]var hos jormor i går,alt sto bra med den lille.eg hadde lagt på meg to kg på ei uke.hmm det likte eg isje,men det va bare vann mente jordmorå.skal vel ikke klage,eg har jo vert heldig som har unngåt det helt te nå.
i dag så skal eg være med noen venniner ut på skogstur å plukke blåbær,det skal bli kjekt.men må le litt og av mine venniner,det er bare såvidt de vil ha meg me nå sier de.hehe.de er livredde at vannet skal gå,hehe.tror ikke det nei,men eg har fått streng beskjed om å ta med mobilen.skal iallefall bli kjekt å få litt friskt luft,og så elske eg blåbær da[:D]

God "snufs" morgen!

Er blitt veldig forkjølet nå ja..og som ikke det var nok, så har jeg fått halsbetennelse også [:'(] Så idag ga jeg opp å prøve å sove før klokka ble 7. Måtte bare opp litt, for det går ikke an å ligge nede og puste samtidig. Men men, sånn er det bare [&:]
Ellers så fikk sambo gjort det han skulle på rommene igår, og idag og et par dager fremover så kommer pappa og skal hjelpe til. Så mest sansynlig så kan jeg begynne å male over helga [:D] ENDELIG!

Ha en riktig god dag alle sammen

God morgen!!!
Her regner det!!!
Hva skal man finne på da?? Barnehagen har ferie, så jeg må finne på noe underholdende...MEN HVA?? Spille spill, lese bok, bake kake...Vi får se hva dagen bringer!!
Stor klem til dere alle!!

god morgen alle sammen.
I dag skal jeg lage reinsdyr karbonader... hehe...i går var det kjøttkaker på menyen...hele 8kg kjøtt var til pers da. I dag er det litt mindre...ca 5 kg eller no. Det er så kjekt å ha ferdig i frysern , middag på 123! Ellers må jeg i banken å få nytt visa kort...det har slutta å funke;(
bortsett fra dette...no plans..ha en fin dag alle sammen[:)]

god morgen alle sammen. skal se om jeg får vasket og ryddet litt i dag. skal lage pannekaker til middag tenkte jeg. mmmmm....
ha en fin dag da damer.

God morgen ja!

I dag skal vi avgårde på markedet å handle litt mat, skal se om vi finner laks vi kan ha til
middag i dag... sååå lenge siden sist. Ellers blir det å farte litt rundt på butikker nå, før det
blir for varmt ute. Må dessuten ut av huset en stund mens vi har en dame til å vaske her!
Så når vi kommer tilbake, har vi fått et nyvasket hus![:D] Deilig!
Bortsett fra det, har vi ingen spesielle planer for dagen.

Ha en super dag da dere jenter!!!

god morgen! sovet som en stein i natt jeg! og stod ikke opp før nå! Det var utrolig deilig! i dag blir det litt rydding her i huset, men ingen store prosjekter for dagen! Lehcar: du er superheldig! skulle gjerne hatt ei dame som kom hit og vasket!
ha en super dag jenter!

Back
Topp