go morgen!

Helenesmamma

Elsker forumet
go morgen alle sammen.

får ikke sove[:o]har isje sove ett sekund i natt.fekk mannen hjem i går,hmmm d va kjempegodt,og etter litt kos når vi la oss så va det ikke så godt,hehe hvis dere skjønner[:D]herregud snakke om å få falske (eller ekte)rier.men men ,d er vel heilt normalt d[:)]blir iallefall ei stund til neste gang ja!

var på ikea i går og kjøpte en kommode til babyrommet.der va sinnsykt me folk der i går,måtte stå i kø kjempelengetror eg aldrid har sett så mye folk der før.hadde iallefall gaske mye å slite på.den kommoden veide jo ett tonn.blei heilt fortvila hvordan eg skulle klare å få den i bilen.hadde jo ongene me meg,men de klarte heller ikke å hjelpe meg me å få den i bilen.så der sto eg me tåre i øyene helt til der kom en ung gutt bort til meg og spurte så fint om han skulle hjelpe meg[:)]

kjørte rett til sola ittepå for å hente mannen min,herregud då va eg sliten!så det va siste gang eg va ute på shopping ja!men det va nå godt å få den kommoden i hus da[:D]

God morgen alle sammen[:)] 
Lenge siden eg har vert så tidleg oppe. I dag skal eg til jordmor på det sjukehuset eg skal føde. Skal bli spennande å møte ei jordmor der, sjølv om det er lite truleg at akkurat ho er på vakt når tiden er inne for meg. Krysser fingrene for at barnet har festa seg....er byrja å bli litt små uroleg for at det skal verte setefødsel (sjølv om det er vell litt tidleg å uroe seg for det).

Ha ein fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: barn3

go morgen alle sammen.

får ikke sove[:o]har isje sove ett sekund i natt.fekk mannen hjem i går,hmmm d va kjempegodt,og etter litt kos når vi la oss så va det ikke så godt,hehe hvis dere skjønner[:D]herregud snakke om å få falske (eller ekte)rier.men men ,d er vel heilt normalt d[:)]blir iallefall ei stund til neste gang ja!

var på ikea i går og kjøpte en kommode til babyrommet.der va sinnsykt me folk der i går,måtte stå i kø kjempelengetror eg aldrid har sett så mye folk der før.hadde iallefall gaske mye å slite på.den kommoden veide jo ett tonn.blei heilt fortvila hvordan eg skulle klare å få den i bilen.hadde jo ongene me meg,men de klarte heller ikke å hjelpe meg me å få den i bilen.så der sto eg me tåre i øyene helt til der kom en ung gutt bort til meg og spurte så fint om han skulle hjelpe meg[:)]

kjørte rett til sola ittepå for å hente mannen min,herregud då va eg sliten!så det va siste gang eg va ute på shopping ja!men det va nå godt å få den kommoden i hus da[:D]

Huff, er vell full rulle på Ikea no når skulane byrjar igjen, ja...det var bra du fekk hjelp. Merkar det berre på matvareposane eg...at ein ikkje klarer å bære så mange som før...!!! Kvile deg idag du då[:)]

god morgen,god morgen!!!
Ikea slapp jeg, mannen min tok seg av det i sist uke, men du verden, det rotet som oppsto hjemme, var nok for meg....sto der med tårer i øynene og var helt ferdig!!
Idag har jeg barnefri, jippi!!!!
Dattern min har ferie fra barnehagen, og mannen min studerer for harde livet for å bli ferdig, men idag skal jeg få reise til Stuttgart med en vennine og bare kose meg!!!
Gjett om jeg gleder meg!!!
Ha en fin dag alle sammen!!!
Stoooor klem fra meg

Hei hei... Har sendt samboer på jobb og stedatter i bhg jeg.. Ganske stille her også. Idag skal jeg på cafe med fler jenter fra Oslotreffet, så det blir sikkert koselig[:)] Så møte 2 venninner etterpå da de reiser på ferie i slutten av uken. Må jo nesten treffe de før de drar, for er ikke sikkert jeg orker å treffe så mange rett før termin og sånn..

Mornings!! Her er det kynnere for fullt, men sånn er det vel når det nærmer seg. Sees senere idag Oslojente1980, blir koselig[:D][:D]...
Må legge meg litt på sofaen og slappe av litt før jeg trasker nedover til byen. Kjenner at en dvd er løsningen.

Godmorgen. Da jeg sto opp lå mannen med det ene øre gjemt i en pute og en av mine mange puter over det annet øre. Jeg snorka tilsynelatende i natt. Men har nu sovet ganske godt. Og han er nu snill som bare stjeler en pute i stedet for at vekke mig. Han vet det blir bråk når man vekker en sovende gravid kvinne[:D]

[;)]God morgen alle sammen... nå skal jeg stikke opp til min kjære mor å steike opp kjøttkaker. Har vel tilsammen ca 8 kg kjøttdeig av elg som skal til pers i dag;) Så dette tar nok noen timer, men det er så kjekt å ha i fryseren, også må jeg jo gjøre klart i fryseren til nye ladninger nå fremover. Ha en fin dag alle sammen[:)]

hei hei jenter[:)]
nå har eg vært hos fysioterapauten og blitt knødd og massert...d va deilig for eg gjor ting igår eg kje sko ha gjort...hadde så vondt i natt...
mamma va hos mg å vaska å rydda men eg klarte jo kje å bare sitta der å se på så eg hjalp jo te...må nok bare lera mg å holda mg i ro kjenne eg.
idag har eg ingen planer utenom å kvila å slappa av...men kje så lett når d holde på å sprenge rett utenfor døra mi...hmmm håpe dei blir snart ferdi...begynnte idag kl halv 7 md den helsikens maskinen...

ha en fin dag jenter[;)]

har sovet lenge i dag jeg, men har vært oppe noen ganger i natt på grunn av vondt i bekkenet - det straffer seg å være ute og traske i byen i flere timer gitt!!

I dag sto det nyplukkede erteblomster i et glass på kjøkkenbenken når jeg stod opp, og en pose med tomater. Svigermor som har vært innom før jeg sto opp (de har en nabo som har drivhus og fantastisk gode tomater!). Koselig start på dagen... en dag som er ganske fri for planer. Får kanskje kaffebesøk av min høygravide venninne (hun har termin om 12 dager...), men ellers blir det sofa og pc eller tv

God morgen alle sammen. Eller god formiddag[8D]
Jeg var faktisk på ikea på mandag, sto da å såg på en komode som jeg var tenkt å kjøpe, men jeg skippa hele greia. Det var 27 grader ute, jeg var svett nok fra før så jeg orka ikke tanken på å drasse på den greie. Så jeg synes du var flink jeg[:)][:)]
Ellers så har jeg heller ikke sove i natt, Kynnerer, kynnerer og atter kynnere.
Å nå skal jeg snart hente gubben[:)] Han kommer hjem etter 4 uker på sjøen.
Det blil luxus å ha han hjemme igjen

god morgen jenter (eller det er vel kansje ikke morgen lengre??)  jeg har akkurat stått opp, sovet veeeldig dårlig i natt, så når jeg hadde vært med emma i barnehagen gikk jeg rett å la meg igjen! det var godt!
spiste nyyyydeli gresk salat med masse tatziki i går kveld hos ei vennine og det resulterte i vanvittig halsbrann i natt[&:]
i dag må jeg en tur i banken, og noe småtteri i byen! ellers blir jeg vel sittende her i stua under et pledd med lab toppen på magen!! [8D]

God morgen alle sammen,da har jeg vært å levert mitt troll i barnehagen.Uff hun var så lei seg,startet på onsdag så det er litt nytt for henne enda,men jeg får så vondt når hun gråter å ikke vil være der.

God morgen, jenter [:D]

Idag har jg sovet lenge. Har vært mye oppe inatt. Har ,ye smerter lngst nede i magen, og de merker jeg hver gang jeg snur meg i senga [&:] Men nå er jeg våken og klar til en bytur etterhvert. Tenkte jeg skulle få klipt meg idag, og så skal jeg farge og stripe det hjemme. Trenger en liten oppkvikker føler jeg [;)] Føler meg som en dass utseendemessig for tida, så dette hjelper nok....... Farger er jo alltid gøy! Så nå blir det sort og rødt igjen. Gleder meg [:D]
Ellers så skal sambo gjøre det han kan få gjort på rommene idag, og så kommer pappa og hjelper imårra. Pappa lovte at det skulle bli ferdig i tide, så da er det bare å stå på [8D]

Ha en riktig fin dag alle semmen. Det skal jeg [;)] Kommer innom igjen seinere.

Takk actrine,ja det er vel verst for oss ja,men det går over så fort jeg har gått.Hun er redd for at babyn skal komme når hun er i barnehagen,å at vi ikke kommer å henter henne.Hun vil så gjerne være med.Men har forklart henne at om det skjer så kommer bestefar å henter henne å kjører til sykehuset.

Halloisen!!

Jeg har hatt første dag på jobben i dag...ganske rart etter 7 uker med fri. Men det gikk over all forventning! Koselig å se alle sammen igjen, og deilig å ha litt mer program på dagene...hehe, jeg som aldri gjør noe på fritida mener jeg: spiller i band, har konserter og skal spille inn demo i studio nå....

Nå ligger jeg som et slakt på sofaen og det er deilig. Har lange dager på jobben framover, og på fredag er det konsert, så nå prøver jeg å lage litt energi her!!

Back
Topp