go morgen.

Helenesmamma

Elsker forumet
er det bare eg som er våken?har nesten isje sove i natt.har låge med murringer nederst i ryggen i heile natt.isje direkte vondt,men eg kjenne at der e ting som skjer med kroppen min nå ja[:D]eg tror det e helene som begynner å komme lenger og lenger ned.det er jo ett godt tegn da.snar bare 1mnd igjen så nå ser eg lyst på det[:)][:)]

god morgen jenter..
er tidlig oppe for en gangs skyld jeg å...
sikkert for jeg gleder meg til å reise å besøke min mor i helgen[:D]
har ikke sett henne siden mai å hun har ikke fått opplevd noe av svangerskapet.
det er hennes første barnebarn å hun gleder seg enormt.[:)]
så jeg kommer nok ikke innom i helgen, men er tilbake første ting mandag....[;)]

god morgen! Har vært våken noen ganger i natt ja, men tvunget meg selv til å bli liggende, og på morgenen i dag har jeg til og med sovet godt! Nå skal jeg lage meg litt frokost, så får vi se hva humøret og formen dikterer etterpå... kanskje jeg skal ta meg en tur ned i Volda og spise kuleis?? [;)]

god morgen! i dag skal jeg vaske å rydde huset til helga (så mye som jeg klarer i allefall) åsså får jeg ei veninne å babyen på kaffe-besøk... vi skal spise is å varme bær [:D]

ORIGINAL: emmas mamma

god morgen! i dag skal jeg vaske å rydde huset til helga (så mye som jeg klarer i allefall) åsså får jeg ei veninne å babyen på kaffe-besøk... vi skal spise is å varme bær [:D]

Åh, det er kjempegodt!!!

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: emmas mamma

jepp, det er helt fantastisk godt! å så er det jo "nesten" sunt! [;)] har netopp fått meg espresso-maskin, å is med bær og kaffe latte er en uslåelig kombinasjon!!!! får vell bare begynne å vaske litt nå... så har jeg noe å se fram til!
Åh, det er kjempegodt!!!

Mmm is og bær, hørtes bare himmelsk godt ut [:)]

Tror ikke jeg skal gjøre noe spesielt i dag annet enn å pakke til helgetur hjem til mamma og pappa. Skal dra så snart mannen min kommer fra jobb i dag, gleder meg masse. Er spent på hvor mange stoppeturer vi må ha da, jeg blir fort klar av å sitte i bilen over lengre tid og det tar vanligvis 5,5time å kjøre.

God morgen.....

Stod opp seint i dag jeg....for jeg spilte konsert kl. 01.30 i natt. Var ikke hjemme før 03.30, så det har ikke blitt altfor mye søvn...

Håper du får sove bedre i natt, da!

Good morning!!
Klarte å ha meg opp kl 10 i dag.. Har godt sovehjerte ja.. [8|]
Har spist frokost (en halv ostebaguett og 4 små sjokolademuffins..) og sitter nå å ser på tv..
Sliten i magen og ryggen etter å ha flytta på et stoooort skap i går.. *phui* Men nå er alt klart til å få babysenga på plass.. [:D]
Syns absolutt du burde ta deg en tur å spise is lenemor!! Der et jo "fræddan"!!!! Vi skal ha is med peanøtter og smarties i kveld.. *gledeseg*

ORIGINAL: Almyrida81

Good morning!!
Klarte å ha meg opp kl 10 i dag.. Har godt sovehjerte ja.. [8|]
Har spist frokost (en halv ostebaguett og 4 små sjokolademuffins..) og sitter nå å ser på tv..
Sliten i magen og ryggen etter å ha flytta på et stoooort skap i går.. *phui* Men nå er alt klart til å få babysenga på plass.. [:D]
Syns absolutt du burde ta deg en tur å spise is lenemor!! Der et jo "fræddan"!!!! Vi skal ha is med peanøtter og smarties i kveld.. *gledeseg*

Tror jeg tar isen her hjemme jeg - har vaniljeis og peanøtter.. og god kaffe... [:D] Gidder ikke å gå ned i sentrum, for etter å ha gått litt rundt der er jeg så utslitt at jeg ikke orker å gå hjem igjen... og da må jeg vente på at G skal komme fra jobb.. nei, får han med meg en tur ned i sentrum i morgen i stedet jeg... så får jeg gjort unna alle ærender på en gang.

Ja det er kanskje det beste det.. [:D] Tror vi må kjøpe ny smarties i dag, for den er visst snart tom gitt.. [8|][:D] Men handlinga blir gjort etter samboer er ferdig her og..

Har vært oppe noen timer nå, men sov skikkelig godt i natt[:D] Så nå sitter jeg med masse vaniljeis med sjokoladesaus *nam*

Back
Topp