go morgen..

mami3

Gift med forumet
det brenner i korsryggen[&:][&:][&:][&:] fikk et innfall i går..skrubba hele kjøkkenet med tannbørste..(bokstaveligtalt) ja,kansje ikke så lurt..lærer jo aldri vettu!! men det er så reint og fint..det skinner der ute til og med inni skaper og skuffer[:D][:D] åsså fik jeg bestilt julekort og 5 kalendere endelig er jeg ferdig med alle julegavene..mangler bare å sende di!! ellers i dag så skal jeg soooooove og sooooove..i kveld skal  jeg opp til ei venninne og sy litt,må nesten gjør meg ferdig med det jeg har begynt på[&:][:)] noen planer for dagen/helgen jenter?[:)]

god morgen... eller veldig god er den ikke...
jeg har selvfølgerlig fått spysyken.. eller jeg spydde i natt men nå er jeg vel på vei opp igjenm men litt uggen i magen....[:'(][:'(][:'(]

også jeg som skal på julebord i kveld[:@][:@]

jaja nå har jeg lagt haakon igjen og jeg har lagt overmadrassen vår ut i stua så nå skal jeg legge meg å sove litt for det har jeg ikke gjordt i natt....

god helg da alle sammen..

Du er litt av et rivjern, mami3! Nå syns jeg du skal sove masse med god samvittighet, ZzzzZZZzzZZZzz, det hørtes herlig ut..

Jeg skal trille bort til Neener og Trym en tur, og før det bør jeg vaske badet.

God morgen! se d står der å pusse pusse med en tannkost! hehe, MEN du må tenke på bekkenet ditt jente!!!!!!!!!!! fy skamme seg.... men sikkert deilig å se kjøkkenet sitt glinse!!!

her i gården har david blitt litt småsyk, nesa renner og i går kveld hadde han litt feber, passer oss utmerket siden dt r julebord med jobben til sambo imorgen[&:][&:][&:][&:][&:] jaja, vi satser på at alle mann,du med annask blir frisk til i kveld og david til imorgen!!!

vi skal snart legge oss nedpå ei lita stund, så håper vi at både david og jeg får litt mer energi.. hehe...

ha en fin dag alle sammen!

Back
Topp