Go' morgen!

Helene...

Forumet er livet
Go' morgen alle sammen! [:)]

Må si jeg lurer på hvordan barn kan ha en så nøyaktig stilt klokke... Gutten min har våkna på slaget 6.15 dem siste ukene... Fatter ikke at det er mulig... [:D]
Nåja, morgenstund har gull i munn... [&:] [;)] Bare kjipt med det forferdelige været! Bare regner jo! Hallo! Det er JULI!

Skal dere i dag da? Har ingen planer her, men noe må jeg vel finne på, hvis ikke går lillegutt på veggen... [8D]

God morgen!!

Her i hus e oss litt i feriemodus... sjeldent oppe før åtte halv ni... litt deilig..
So no e det å få i frokost på jentene, kle på å få dei i bhg.. so må ej få bosset opp til veien.. lurte på en liten shoppingrunde til bya/moa idag [;)][;)] både til gavering venn åsso he ej ei venninne som fikk seg en gutt på mandag som ej skal kjøpe nokke lite til...[:D] Vurdera å besøke ne idag.. ho bor på hotellet so då kan en vel besøke når en vil??

Det va planene hittil da....[8D][:D][;)]

God morgen [:D]
Vi har ikke noen planer i dag, tror det blir en kjøretur til min søster for å være litt sosial.
Marie vil opp 7-8 hver dag og det er helt fin tid å stå opp på.
Det er såå deilig å styre dagene som vi vil, ikke stresse til jobb heller ikke stresse for å nå barnehagen eller skolen.
 SOMMEREN ER EN DEILIG TID [:D][:D]
Marie koser seg m barnetv prater og pludrer til tv`n hi hi så skjønn. Hun er så rolig og fornøyd om morgenen at det er en fryd.  

God morgen....

idag blir det avslapping og husarbeid her, kjedelig, men må gjøres. Har hatt besøk i nesten en uke og på lørdag skal vi ha sommerfest og en overnattingsgjest så da er det bare til å rydde.... Får prøveå kose oss litt innimellom[:D]

ORIGINAL: ida mor

god morgen[:)]
vi ska snart dra på stranda vi[:D]

Blæ på deg! Det svarte du sist jeg spurte og!
Det er jo dårlig vær sier jeg! [:@] [;)]

Kose deg du idamor! [:D]

Back
Topp