Go' morgen!:-)

Mammatil2

Blir kjent med forumet
Er bare en liten tur innom for å ønske dere alle en flott dag!:-)
Her skinner sola og vi skal gjøre oss klar for å gå til bhg/tur:-)

Natten er fremdeles urolig, kanskje hun reagerer på noe jeg spiser o_O

Er ikke så godt å vite når de er så små, kan være tenner også. (Storebroren fikk de tidlig)

Vi får skravle senere, en som er litt utålmodig her;)

God morgen! Her har vi akkurat våknet! Til og med storebror som har vært våken før kl seks i det siste sov til nærmere åtte! I dag skal ungene ha fri og jeg skal ha med hele gjengen skal på tur! Håper det ikke vil regne så mye :/ snakkes senere folkenes :) ønsker dere alle en superduper dag :)

God morgen:-) Her ble jeg vekket av mannen kl åtte som kunne meddele at eldste hadde tisset i sengen. Er antakelig trøttere enn et murmeldyr, men håper kaffen hjelper så jeg greier å kjøre eldste i bhg.:-P

God morgen!
I dag har vi sovet lenge til oss å være, så jeg er pussig nok trøttere enn vanlig.
Vi skal en tur på jobben i dag sammen med en kollega som fikk sin to uker etter meg. Ser ut til at det blir regn, så er godt det ikke er så fryktelig langt å gå.

* æpp'n *

God morgen! Her starta vi dagen halv seks i dag, lille har akkurat sovna i vippestolen og jeg har kræsjlanda i sofaen! Har en mistanke om at hun plages med tenner, for det virker som hun klør noe forferdelig i munnen! Dere som har barn fra før, tullet de mye på natt når de fikk tenner? Er jo litt grønn!

Go morgen. Lille har sovet rundt 2 natta på rad,jippi, men våknet kl 6 av vekkerklokken til mannen, fikk litt mat, og fikk sove litt til.ser ut så det blir en grå dag idag:/

God morgen :) Her startet dagen halv 7! Lille våknet av alarmen til mannen, hu fikk litt mat i senga så sto jeg opp og ordna meg mens lille lå i senga(og sovna igjen!), vekte storebror og kledde på han. Vekket lille og kledde på henne også dro vi i bhg. Nå sitter jeg og koser meg med frokost mens lille sitter i huska og ser på tv :p

God morgen:-) her våknet lille kl 5.. Ha han mat halv 6 og lot han ligge å kose i senga vår. Utrolig nok sovnet han rundt halv 7 og våknet nå litt før 9:-) mannen min måtte på et møte så nå sitter jeg er med to babyer( valpen). Men går vel bra;-) ellers så skal vi på barseltreff kl 12:-) ha en fin dag alle dere fine jenter:-)

God morgen! Her starta vi dagen halv seks i dag, lille har akkurat sovna i vippestolen og jeg har kræsjlanda i sofaen! Har en mistanke om at hun plages med tenner, for det virker som hun klør noe forferdelig i munnen! Dere som har barn fra før, tullet de mye på natt når de fikk tenner? Er jo litt grønn!
Samme her.. Men jeg husker at vi begynte å mistenke tenner hos storebror fra 4 mnd ca, og de kom ikke før han var 8.. Det betyr jo allikevel ikke at det ikke klør da. Mini putter alt i munnen nå og tygger fælt. Til og med på nattdrakten

Back
Topp