go morgen mars mammaer

mami3

Gift med forumet
 noen planer for mandagen??..alexander har vært våken siden halv 6..så klokka kvart på7 da gadd jeg ikke å ligge i senga lenger..stod opp og nå ligger han og sover på gulve oppå en dyne[&:][&:][:D] di er så herlige dissa bebisene altså[:)] ellers blir det vasking av resten av 1 etg i dag..holdt på til klokka var 2 i natt og vaske[&:]..åsså skal jeg sett fram resten av julepynten..klarer ikke å vente lenger,hehe[:)] så blir det å dra på jobb kl:6 i dag...nei nå skal vesla snart på skolen her og storebror skal i bhg[:)] ha en flott mandag jenter[:D]

heihei og god morgen[:)] her har jeg sovet som en stein i hele natt, har ikke hørt når david har våkna engang, hehe.. pappan som tok han heldigvis, jeg har jo vært i koma! hadde midagsgjester i går og jeg  vaska og kokkelerte i hele går, skulle jo vaske ned og pynte t jul også[:)] 

david var klar for å stå opp halv 7 i dag og halv 8 var han dritlei av å ligge, hehe... så da var d bare å stå opp[:)] nå ligger han på gulvet og koser seg, er på vei mot en ledning så må spriiiiiinge[:D][:D]

god 3. Desember... bare 21 dager igjen til julaften[:D][:D][:D]

her skal vi ha en skikkelig latesegdag i dag..skal bare vaske litt tøy...
 er gressenke frem til i morgen ettermiddag men det skal vel gå greit..

God morgen ja..
her sto oss vel opp halv åtte, men va våkne halv sju da[;)]
Planen idag  å få rydda å vaska litt i topp etasjen..[8D] he liksom so lite energi å arbeidslyst for tida[8|][:-]
so kan godt sende over litt mami3!! du e dyktig!!
Men Dennis søve første dubben no so skal nokke bli gjort må ej gjer det NO!! [:D]
Helde på å sparka mej sjøl i ræva...[8D] vanskelig å lette den fra stolen og BV ja...

Må ha en fin 3 Desember!!

Good morgen! Norah har vært kjempe flink, sov i hele natt og ville opp kl 7. Det kan jeg se meg fornøyd med!! I dag skal vi på julegave shopping,(selv om flesteparten får bilde av Norah i julegave[:D][:D]) det er fantastisk jule vær i lillehammer!!! Klem Marita.

God morgen ja! Her er det fint vær og kaldt (tror jeg [8D]). I dag skal jeg og mini på besøk til Heather og Solveig. Blir koselig det![:)]

Hei damer! I dag ska æ å junior ta me oss dama te broren min på kjøpesenter.. Må kjøpe nye strømpebukser te han for han har vokse ifra alle han har[:)].. trur vi har gitt han flagstangfrø [:D] Ellers blir d vasking å pynting til jul.. e ikkje kommet i noen form for julestemning enda.[8D] 
Ha en fortreffelig dag alle sammen!!![:D]

God morgen[:)]
Her er storebror hjemme med vannkopper, så må prøve å underholde ham idag. Ellers må vi en tur i butikken.

ORIGINAL: Maybs

God morgen ja..
her sto oss vel opp halv åtte, men va våkne halv sju da[;)]
Planen idag  å få rydda å vaska litt i topp etasjen..[8D] he liksom so lite energi å arbeidslyst for tida[8|][:-]
so kan godt sende over litt mami3!! du e dyktig!!
Men Dennis søve første dubben no so skal nokke bli gjort må ej gjer det NO!! [:D]
Helde på å sparka mej sjøl i ræva...[8D] vanskelig å lette den fra stolen og BV ja...

Må ha en fin 3 Desember!!

sender over masssssssssssse arbeidslyst og energi **********************************************************************
*********************************************************************'
***************************'

hjelper det??[:D]

Back
Topp