GO MORGEN JENTER!!!

brumla

Gift med forumet
Ja da var det vist bare å stå opp her i gården. Morgenfugelen min våknet kl 6 i dag. Og da må ikke mor tro at hun kan sove mere.

I dag skal jeg slappe av. Kanskje rydde litt og ta en svingom med vasker skaftet. Og så skal jeg ut og stable litt av veden som ligger under en pressenning. Må vel det før den snør ned. Får her kan man si det virkelig dalte ned i går ettermiddag.

Hva skal dere i dag da jenter!!!!

Ha en super søndag da jenter!!!!

En god go morgenklem og søndagsklem fra brumla og Brage:)[;)]

God Morgen Bruble!

Etter en hel lørdag med regn, er det endelig litt opphold idag - Deilig [:)]
Så idag skal vi ut å gå trim bingo...*Håper jeg vinner sjokolade*...hehe!

Tenkte jeg skulle få gjort litt reint her idag jeg å, før det støver ned [&:]

Ha en super søndag [:)]

god morgen. ingen planer for dagen. blir vel bare inne i dag. fikk ikke gjort det jeg skulle igår og i dag er alt stengt.. for handle på mandag jeg. ha en god avslappende, deilig og  snille barn dag.[:D]

Gooood moooorgen!!

Ikke stort og skrive akkurat,var morra her før 06 tror jeg.Det er jo helg,så da må man jo stå opp tidlig og nyte den...[:'(]Ihvertfall når man er 4 og 6 1/2 år[:D]

I dag har jeg plane rom og gå tur,er kjempe lenge siden jeg har gjort det.så vi får se da hva det blir til.....

Go morgen! Har hatt en kjempenatt i natt, Ørjan sov fra 8-8 (spiste 1 gang kl 5) så nå er vi uthvilte[:)]
Snart skal vi ut å måke snø, det har snødd ca 30cm inatt[&:]
Ha en fin søndag alle sammen[;)]

Morn morn!
Her er jeg og Adrian fortsatt syke så det blir til at vi bare tar det rolig og er inne i dag.
Tror jeg stikker en tur ned på videon og leier et par filmer...Så ikveld skal jeg se robinson..jada! Er tvslave[;)]
Er bedt bort på middag da,men jeg får se ann formen til både meg og lillegutt.
Uansett så får dere ha en fiiin søndag alle sammen

klems

Morn alle sammen:)    Her er det sikkelig julestemning med masse snø som daler ned. Neste helg er det 1.søndag i advent og jeg skal vaske rundt på kjøkkenet i dag og henge opp julegardiner. Vi reiser bort på tirsdag sjø og kommer ikke hjem før til 1.søndag i advent så da må jeg ha det klart.

Klem til alle junimammaer og junibarn

God morgen jenter!

Er steintrøtt her jeg sitter og klamrer meg til kaffekoppen [:)]
Lille Ivergutt har vært våken og sutret hundre-og-ørten ganger i natt, tror jeg har sovet max 2 timer [&o]

ANYWAY [:D] Foreløpig ser det ut til at dagen i dag er en sånn *koseligværogværeinneidag*! Det blåser stiv kuling ute og sludder og striregner om en annen.

Så da blir det tjuvstart på julemat til middag - RIBBE namnam!( Vi har pinnekjøtt julaften så..)
Vaffler senere og sofakos [:D]

Rekti gla' søndag alle sammen!!

Mornings jenter...

I dag er planen følgende: Rydde på kjøkkenet, vaske tøy, rydde i gangen, rydde ut alt på badet sånn at det er klart til å males i morra, bake kakemenn, vaske opp, henge opp tøy, vaske mere tøy, finne på noe lurt til middag, henge opp tøy, vaske opp etter middag, legge unger og så SLAPPE AV!!!!!!!!!!!

Åsså må vi finne ut hvilken farge vi skal ha på badet.... Vi skla ha noen mørk grå fliser på gulvet og vil ha lyse vegger med en anelse grått i.. noen forslag?

god morgen[:D]
eller, god formiddag[8D]

Back
Topp