Go' mandag, jenter

Julita

Forumet er livet
Jeg har vært skikkelig dååååårlig i helga. Våkna natt til lørdag fordi jeg var så kvalm; enters - omgangssjuka. Kasta opp så mange ganger at det endte med heftig migrene. Ah,- var det en helg  i mitt liv jeg kunne ønske jeg ikke var alenemamma, hadde det vært denne. Kasper er stor på sine villinte og sine neeeeej i det siste, så det har vært one hell of a weekend. Menmen - godt med litt dårlige dager, sånn at man kan sette mer pris på de gode, huh [8|][:)]. Nå er hvertfall migrenen min mer eller mindre borte, så snart smiler livet igjen.

Håper dere har hatt en finere helg enn hva jeg har [:)]
Hva skal dere gjøre idag da og snær?

Skal på gravideyoga kvart på fem, ellers får jeg se an formen. Hadde skikkelig søpledag i går (ikke så ille som deg, Julita!) med kvalme hele dagen og masse brekninger hele tiden, i tillegg til ryggsmerter.
Får se om jeg kommer meg inn til byen for å kjøpe mobiltelefon, kanskje plastkasser fra Clas Olson også. Ellers blir det mest slapping, dessverre.
Håper yogaen skal fikse ryggen for noen dager.

God morgen. Sorry har ikke fatt vart pa internett siden for helgen. Vi flyttet inn i nytt hus pa torsdag. Men jeg har lagt med influensa siden fredag. Men foler meg bedre i dag og haper pa en god dag. Haper alle har hatt en god helg. Var hos legen pa fredag og da tok vi en liten fort ul  og alt sa iallefall bra ut sa na slapper jeg litt mer av. Men gleder meg kjempe til a ga til den skikkelige ul i slutten pa maneden.
( unnskyld mangel pa riktige bokstaver skriver pa engelsk tastatur og finner ikke ut hvordan jeg kan finne de norske bokstavene)

Ha en god dag alle
Klem

heisann her har det vært en ganske så rolig helg, sett en del film ja, og etter at jeg ble gravid så har det liksom ikke blitt sett mindre film he he. i går da vi leide film, gikk han så jobber der og fant film til oss, he he, uten at vi hadde sagt noe, men har nok sikkert lagt merke til at vi leter etter nye filmer vi kan se! hihi, litt flaut også! :)

i dag blir det en rolig dag, håper vi kommer oss på visning på et rekkehus vi er kanon giret på å kjøpe, men så er det jo litt bank og slikt som også skal ordnes, så sitter her og venter på at telefonen skal ringe! hihi.

ellers så skal jeg ha MRL (Mage Rompe Lår time) senere i dag. alltid kjekt det!medlemmene som kommer på timen min er kjempe gira og det er da det er kjekt å være instruktør! :)

Ha en forsatt strålende dag jenter! :)

Randi79
hvis du har engelsk tastatur så trykker du for å få:
Æ = ALT + 145
Ø = ALT + 155
Å = ALT + 134

he he!
hadde engelskt tastatur på min tidligere jobb! :)

Back
Topp