Go måren

Bruker437mon

Forelsket i forumet
Go måren jenter...
I dag skal me på kamp[:)][:)]
håpe på dette er min siste kamp før jentå komme[8D]
slenger me ett bilde fra sist hjemme kamp...
ka dokke andre skal gjør på i dag??

God morgen. I dag har kjære mye å gjøre, men jeg skal bare slappe av. Vi skal på besøk senere på dagen.

Kos deg på kamp[:)]

Hei hei!

Skal sette meg ut på verandaen litt, så skal vi til mine foreldre å spise middag senere![:)]

Skal e tur til foreldrene mine idag,siden de kom hjem fra Polen igår så spent på hvordan det har vært.

Jeg har rydda bort påska idag..og støvsuga..så nå slapper jeg av litt,før jeg skal ut en liten tur..så blir det å lage middag,å slappe av resten av ettermiddagen/kvelden..[:)]

Nå er det jo langt på dag, men svarer likevel[:)]

I dag glemte jeg at det er helligdag, så jeg har bakt rundstykker og vasket og ryddet på kjøkkenet, skrubbet ovnen ++.. Mannen min kom inn og er nå overbevist om at babyen snart kommer[:D] Håper bare det stemmer da, for jeg er klar[:D] Ellers blir det en rolig ryddedag, kom hjem fra ferie i går kveld, så er en del å ta tak i av ting som skal settes på plass.. Ellers er ikke babysenga oppe ennå heller, håper den kommer opp i nærmeste framtid.. men det er mannens jobb, ikke min, hehe[:D] Hvis ikke jeg blir for utålmodig da[;)]

Nyt siste påskedagen da, jenter[:)]

Back
Topp