go kveld jenter

mami3

Gift med forumet
nå har alex finni ut at tv er en fin ting[&:] han har nå liggi i vipestolen i 1/2 og stirrer fortsatt på den boksen og er veldig fasinert gitt,hehe[:D]litt skjønn og da,hihi..sitter og koser meg med vafler jeg laget sammen med di andre barna i dag! jeg lurer på en ting..det er flere her med flere barn..hvordan reagerte/reagerer di på det lille nurke som har kommet i huse..her går det veldig bra,det eneste er at di skal være så mye oppi ansikte hans heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tia..og jeg sier det gang på gang..om di kan la være pga.bakterier og slike ting..litt slitsomt..ellers går det veldig bra her[:D]

Hei jeg har to gutter fra før og de forguder babyen vår. Men ser at Markus på 4 år krever mye mer oppmerksomhet nå enn han gjorde før. Er vel ett lite utslag på sjalusi. [;)] Vi prøver å vise han at vi fremdeles ser like mye til han som før Marie kom.

hmmm..der sa du noe,sønnen min blir 4 nå i april og han har blitt mer krevende di siste 2 mnd nå en før..tror denna trassalderen spiller litt inn også..ja,jeg har aldri gjordt så mye med di 2 andre barna som jeg gjør nå..vi har bakt omtrent hver dag gått turer og ja,lille alex får kosen sin på kvelden når di 2 andre har lagt seg..kansje litt unormalt for di 2 andre det og..at mamma plutselig er sååååå mye mer oppmerksom en jeg var før,hehe!!!

Back
Topp