go kart i uke 12?

sissel84

Flørter med forumet
har blitt invitert med ut på go kart, men usikker på om jeg bør være med å kjøre selv, noen som har noen meninger om dette? redd for om jeg krasjer så kan det gå gale me "minime"

Hei!
Jeg var på gokart når jeg var i uke 6, da sa de på senteret at det ikke var noe problem siden jeg ikke var så langt på vei. Men de anbefalte ikke en kollega som var 18 uker. Men de mente hvis du kjørte forsiktig og tok det med ro så burde det ikke være problem.
Eneste er hvis du får en krasj i siden, eller forran at belte kan stramme veldig. Og du kan få et "slag" mot magen.
Du må egentlig bestemme selv hva du tør :):)

Lykke til!

Jeg hadde ikke turt.... Det er så mye fart og en sitter så åpent. En skal jo ikke ta karuseller heller for eksempel.

Jeg hadde heller ikke gjort det!

Det hadde jeg ikke gjort. Fort gjort å bli kjørt inn i eller krasje. Det er jo egne regler på de fleste go kart baner at det ikke er lov å kjøre om du er gravid.  

Tror nok ikke jeg hadde turt det heller. Det er greit nok at du kan kjøre forsiktig selv, men du har jo ikke kontroll på alle de andre farts-fantomene på banen! Og det er så dumt om du skulle skje noe, det er det ikke verdt spør du meg.

*prikkeline* skrev:
Tror nok ikke jeg hadde turt det heller. Det er greit nok at du kan kjøre forsiktig selv, men du har jo ikke kontroll på alle de andre farts-fantomene på banen! Og det er så dumt om du skulle skje noe, det er det ikke verdt spør du meg.

Sign. Hjelper ikke å være forsiktig selv bare. Andre kan jo krasje i deg.

takk for alle gode svar :) men jeg fikk ikke lest de før nå. men jeg bestemte meg for å IKKE ta sjangsen, å sto på side linjen å så på når de andre kjørte.. Tenke på minien først nå :)

Back
Topp