Go-boken abonnement

Sirech

Elsker forumet
Mange her som er medlem i go-boken, og får tilsendt pakker? Burde jeg melde meg inn.. Står at det kan variere litt i pris fra gang til gang.. er det store sprang?

Er medlem=) har fått 4 pakker inkludert velkomstgaven.
er selv veldig fornyd med innholde=) men har samme pris på fakturaene så kan desverre ikke svare deg på det.

Men skulle du melle deg inn og ikke har noen som kan verve deg så står jeg gjere til disp hehe[:D]

Jeg er også medlem, veldig fornøyd [:D] Synes de har så fiiine bøker og leker... Det er viktig med bøker, jeg hadde selv massevis av bøker når jeg var barn [:)] Priser ligger rundt 200-lappen, av og til litt mer, men du får forvarsel om hva som kommer i pakken, og du kan avbestille hele pakken eller deler av den, så det er greit... Man velger selv hva man vil ha. Du kan også sende det tilbake etter å ha mottatt pakken, ingen problem. Jeg beholder alt, jeg [:D]

Er medlem ja, har fått to pakker og to har jeg avbestilt selv...synes det fungerer fint, og det er ikke så store sprang i prisen[:)]

Vi har vært medlem og har fått to pakker, syntes de var bra! Likte særlig godt den boka med vuggeviser.
Har meldt oss ut nå, men det er fordi vi har god tilgang på bøker gjennom svigermor. [:)]

Du velger swelv litt hva du vil ha i pakka. Går bare inn på "min side" å avbestiller de bøkene som kan avbestilles om de ikke er av interesse..eller avbestiller hele pakka..jeg er medlem, eller Even er medlem der..men jeg tror jeg skal melde meg ut

Vi er medlem der og i Bokklubben Baby. Er fornøyd med begge så langt. Har fått tre Go'boken pakker, og prisen er omtrent lik fra mnd til mnd. I den andre har jeg kun fått velkomstpakken så langt...

Vi er også medlem der og i Bokklubben Baby. Har ikke fått annet enn velkomstpakkene enda, men veldig kjekt det med at man kan avbestille hele eller deler av pakken som man ønsker.

var medlem i både bokklubben baby og goboken. Er så langt myye mer fornøyd med goboken enn bokklubben. :) det er fordi jeg kan avbestille pakker eller deler av pakker. I bokklubben kan du ikke dette. MEn er medlem av Barnebiblioteket i bokklubben. Fine klassiske høytlesningsbøker. :)

ORIGINAL: villon

Jeg er også medlem, veldig fornøyd [:D] Synes de har så fiiine bøker og leker... Det er viktig med bøker, jeg hadde selv massevis av bøker når jeg var barn [:)] Priser ligger rundt 200-lappen, av og til litt mer, men du får forvarsel om hva som kommer i pakken, og du kan avbestille hele pakken eller deler av den, så det er greit... Man velger selv hva man vil ha. Du kan også sende det tilbake etter å ha mottatt pakken, ingen problem. Jeg beholder alt, jeg [:D]

Signerer den[;)]

ORIGINAL: Fint_Lite

Du velger swelv litt hva du vil ha i pakka. Går bare inn på "min side" å avbestiller de bøkene som kan avbestilles om de ikke er av interesse..eller avbestiller hele pakka..jeg er medlem, eller Even er medlem der..men jeg tror jeg skal melde meg ut

Samme her, melder meg nok ut, tingene man får er helt greie, men sjekket litt på bokhandel, og tilsvarende bøker kan kjøpes til billigere penge, samt at man da velger selv hva man vil ha, kan jo det i go boken også, men glemmer alltid sjekke og evt avbestille...

Back
Topp