Gnisse tenner

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
hei. 1 åringen min har begynt å gnisse så mye tenner.

Det er helt grusomt å høre på og kan unulig være bra om hun får dette som vane.

Hittil prøver jeg å avlede henne fra det å stapper heller smukken i munnen på henne for å få henne til å slutte, skal sies at det er mulig det er en den nye tannen som nesten har brutt igjennom som gjør at det klør, og kanskje noe hun gjør selv pga kløe, hvem vet.

Noen som har erfaring?
 
hei. 1 åringen min har begynt å gnisse så mye tenner.

Det er helt grusomt å høre på og kan unulig være bra om hun får dette som vane.

Hittil prøver jeg å avlede henne fra det å stapper heller smukken i munnen på henne for å få henne til å slutte, skal sies at det er mulig det er en den nye tannen som nesten har brutt igjennom som gjør at det klør, og kanskje noe hun gjør selv pga kløe, hvem vet.

Noen som har erfaring?

Gjør hun der på dagtid?
Min har gjort det av og til, og jeg har bare ignorert det, han pleier å se Sånn skikkelig på meg for p få en reaksjon. Eller avlede med smokk eller vann.
Men det virka her som det bare var litt for å teste ut et nytt triks. Det gikk hvertfall over :)
 
Her gikk det også over, tror ikke vi gjorde noe spesielt.
 
Gjør hun der på dagtid?
Min har gjort det av og til, og jeg har bare ignorert det, han pleier å se Sånn skikkelig på meg for p få en reaksjon. Eller avlede med smokk eller vann.
Men det virka her som det bare var litt for å teste ut et nytt triks. Det gikk hvertfall over :)
Gjør det mye på dagtid ja.

Er sann hun kan sitte å gjøre mens hun sitter å leker eller vandrer rundt i huset feks, så virker ikke som noe hun gjør for oppmerksomheten.
 
Back
Topp