gnisse tenner...

Arize

Glad i forumet
veslejenta her har begynt å gnisse tennene sine sammen[&o] masse!! får henne ikke til å slutte.

er dette normalt? noen som har erfararinger eller råd?

jeg er så edd for at hu skal ødelegge tennene sine[:o]

Å det er så fælt å høre på! Begge jentene mine gjør det, og jeg tenker som deg at de må  da slite på tennene! Har ikke funnet noen måte å stoppe det på..

vilja har også begynt med dette... det skjærer i marg og bein når ho begynner.... uæææææ så utrolig ekkelt å høre på... skjærer tenner selv jeg i søvne.. usj.... har desverre ingen gode råd til deg.... men om noen andre har så venligst del det med oss...[:D]

jeg tenkte prøve å ringe helsestasjonen i morra, må da finnes noe som kan hjelpe på det?

jeg for et faktum at det er skadelig. men hun er vel litt liten til å bruke gom[8|]

Dattera mi på 6,5år gnisser tenner og har gort det ett par år.
hun var hos tannlege før påske,nevnte det da. Å da sa tannlegen at de ikke gjorde noe med det så lenge de hadde melketenner.

ORIGINAL: Arize

jeg tenkte prøve å ringe helsestasjonen i morra, må da finnes noe som kan hjelpe på det?

jeg for et faktum at det er skadelig. men hun er vel litt liten til å bruke gom[8|]

det er de nok for liten til.. mi er bare 10 mnd... men du må fortelle hva de sa på hs i morra... for jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre...

min lille gutt driver å på med det der, er helt forferdelig å høre på[&:]

kan jo tenkes hs kan hjelpe deg, finner du ut noe så si ifra!![;)]

jeg ringer i morra å hører. og gir dere selvfølgelig en oppdatering.

regner ikke med de gjør noe, siden de er små å det "bare" er melketenner.

men hva med seinere? sambo gnisser og tenner, og de stakkars tennene hans har tydelig fått lide for det.
er redd vesla's tenner  skal ha samme skjebne[&o]

huff ikke lett det der[&o]
håper du får noen bra råd i morgen, slik at det blir en slutt på det[;)]

Back
Topp