Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: marina1
tok ca 1 uke.. men du fikk vel sånn noen lunde svar i dag og??.. de testa meg med sånn hurtig greier i tilllegg.. sa det veldig skjeldent avviker noe serlig fra den..
Gikk det bra?
ORIGINAL: carina marie
Hva er det for noe? [8|]
ORIGINAL: 1ny1påvei
tok ca 1 uke.. men du fikk vel sånn noen lunde svar i dag og??.. de testa meg med sånn hurtig greier i tilllegg.. sa det veldig skjeldent avviker noe serlig fra den..
Gikk det bra?
Fikk ikke noe svar i det hele tatt i dag, den enneste hun sa hun lab.teknikeren var at det fastende blodsukkeret mitt lå på 4.3???? Sier meg ingenting [&:]
Gikk veldig greit, synnes ikke den gugga smakte så ille som folk vil ha det til, og stikkinga gikk også helt fint, enneste som var kjedelig var de 2 timene mellom blodprøvene [&:]
4,3 er et bra utgangspukt:)(viss du har svngrsapsdiabetes er den ofte lavere når du faster,under 3 tror eg det er..) Tok hu ikke etterpå.. det var dårlig.. da hadde du hatt en pekepinne.. men utgangspunktet var bra da :) Gikk nok bra.. fikk du reaksjon på det etterpå? Jeg hadde ei i magen som ble helt spinn vill av den glukose greiene.. hehe.. men jeg ble skikkelig kvalm av det da.. var lenge å sitte 2 timer å ikke få spise eller drikke noe, og ha kvalmen i halsen.. viss resultatet er over 7 tror jeg det er, etter testen så er du i faresonen for svangerskapsdiabetes..viss ikke er det normalt at den regulerer seg til ca tilbake der du starta.. LYKKE TIL :)
De skal jo måle det stigende blodsukkeret, og det tar jo litt mere tid en 2 timer, det skal sendes inn til dyrkning og slikt sa min bror.....
De kunne nok ha gitt meg en indikasjon om de hadde målt etter med engang, men synnes det da er like greit å vente til resultatet kommer tilbake 100% sikkert.
ORIGINAL: Taranitas øyenstener
De skal jo måle det stigende blodsukkeret, og det tar jo litt mere tid en 2 timer, det skal sendes inn til dyrkning og slikt sa min bror.....
De kunne nok ha gitt meg en indikasjon om de hadde målt etter med engang, men synnes det da er like greit å vente til resultatet kommer tilbake 100% sikkert.
alle legekontorene jeg har vært på i mine svangerskap har gitt meg svaret etter 2 timer, men er sikkert forskjellig praksis rundt dette