glykosetest :(

MummiMamma86

Forelsket i forumet
Snart "klar" til å ta glykosetest. Jordmor fant litt sukker i urinen i går :/
For det første er eg fryktelig dårlig til å faste, den drikken eg må drikke er fryktelig ekkel, så må eg sitte på legekontoret i 2 timer uten å gjøre noe :( mye sutring her no, men ser ikke lyst på denne dagen. Bare håper alt er iorden :(

Grua meg til den testen jeg og, men syntes ikke det var ille i det hele tatt egentlig :)
Bare en smule kjedelig... Ta med ei bok ;)

Har tatt med tre bøker :P eg er avhengig av frokost og kaffi... Då er alt blitt svimmel og kvalm tre ganger allerede. To timers venting gjenstår no...

Masse lykke til :)

Lykke til :) ikke noe særlig den testen,men greit å få sjekket det da..hørtes ut som deg da jeg skulle ta den :p lov å klage litt syns jeg :D

Takk takk :) testen var normal. Så alt var bra! Håper eg slipper gjøre det det igjen. Blei fryktelig kvalm og uvell :/

Så bra det gikk fint :) jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte ta den mer enn 1 gang, det er helt utelukka når det først er påvist normal test <3

Viktig og ikke spise noe eller drikke noe søtt før du tar urinprøven:-) jeg drakk ett glass saft og fikk utslag på glu i urin. Men var pga at det var rett før jeg tok urin prøven.

Back
Topp