Glutenfritt i barneselskap

Har du prøvd brisk bakeri sine pølsebrød? De er fantastiske !! :) har hatt cøliaki i 5 år nå og baker alt av brødmat selv, men pølsebrød får jeg ikke til å da er disse kjempegode :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hm, nei....det tror jeg ikke..takk for tips:D Hvor får man tak i disse da?:) Jeg har prøvd selv, de ble sånn passe;)
Syns du det går greit å leve med diagnosen? er du medlem i cøliakiforbundet?:) Har du god oppskrift på hamburgerbrød?:D

Hm, nei....det tror jeg ikke..takk for tips:D Hvor får man tak i disse da?:) Jeg har prøvd selv, de ble sånn passe;)
Syns du det går greit å leve med diagnosen? er du medlem i cøliakiforbundet?:) Har du god oppskrift på hamburgerbrød?:D
Her får vi dem på rema :-) alle andre kjøpe-pølsebrød er jo håpløse og smuler og ramler fra hverandre :/

Synes det går veldig greit, mest utfordrene på utenlandsturer men det har gått over all forventning :-) har lært meg at jeg ikke trenger brødmat alltid :p

Er med i cøliakiforbundet ja og deltatt på kurs i gjærdeig og julekaker som har vært veldig nyttige. Baker mest rundstykker framfor brød for de holder seg bedre og er lettere å tine gode også! Som hamburgerbrød bruker jeg som regel bare rundstykker :-)

Her får vi dem på rema :) alle andre kjøpe-pølsebrød er jo håpløse og smuler og ramler fra hverandre :/

Synes det går veldig greit, mest utfordrene på utenlandsturer men det har gått over all forventning :) har lært meg at jeg ikke trenger brødmat alltid :p

Er med i cøliakiforbundet ja og deltatt på kurs i gjærdeig og julekaker som har vært veldig nyttige. Baker mest rundstykker framfor brød for de holder seg bedre og er lettere å tine gode også! Som hamburgerbrød bruker jeg som regel bare rundstykker :)

Ok, har smakt noen fra Rema og de likte jeg ikke men:/ Nå skal det sies jeg er kresen da:p
Jeg har kun hatt et problem på utenlandstur og det var når jeg besøkte min søster i valenzia...det var kjedelig...vi kom til restauranten, og søss kan en del spansk...og de bare no no no..:confused:Men har du skrevet ut sånn kort på landets språk når du reiser som du viser da?:) Egon syns jeg er fantastisk bra!!:) Jeg misunner de med cøliaki i oslo, der er det jo eget glutenfritt bakeri med utsalg og kafe med deilige lunsjretter etc...:rolleyes:
Jeg er også med...syns det er greit:)

Ok, har smakt noen fra Rema og de likte jeg ikke men:/ Nå skal det sies jeg er kresen da:p
Jeg har kun hatt et problem på utenlandstur og det var når jeg besøkte min søster i valenzia...det var kjedelig...vi kom til restauranten, og søss kan en del spansk...og de bare no no no..:confused:Men har du skrevet ut sånn kort på landets språk når du reiser som du viser da?:) Egon syns jeg er fantastisk bra!!:) Jeg misunner de med cøliaki i oslo, der er det jo eget glutenfritt bakeri med utsalg og kafe med deilige lunsjretter etc...:rolleyes:
Jeg er også med...syns det er greit:)

Har alltid med meg slike kort ja, hadde ikke klart meg uten :-)
I Praha er vel der det var vanskeligst, men det gikk helt greit. Var nettopp i Polen også og det gikk fint :-)
Egon er fantastiske ja :-) og i Sverige er det jo en drøm å være på tur ift Danmark :p

Okt 09 & feb 14 <3

Finner masse oppskrifter ved å Google, sikkert glutenfritt også

Sent from my iPhone using BV Forum

Har alltid med meg slike kort ja, hadde ikke klart meg uten :)
I Praha er vel der det var vanskeligst, men det gikk helt greit. Var nettopp i Polen også og det gikk fint :)
Egon er fantastiske ja :) og i Sverige er det jo en drøm å være på tur ift Danmark :p

Okt 09 & feb 14 <3

Jeg hadde heller ikke med meg sånn kort til Valenzia den gangen..hadde gjerne gjort saken lettere om jeg hadde det:)
Åh, er Danmark vanskelig? :) Nå har ikke jeg vært i Danmark på flere år, var vel barn selv når jeg var der sist...men vi har tenkt å leie hytte der i sommer. Hva med Danmark er så vanskelig da:)?

Jeg og mannen elsker indisk mat...har du sett ferdig nanbrød noen plass? Eller oppskrift?:)

Jeg hadde heller ikke med meg sånn kort til Valenzia den gangen..hadde gjerne gjort saken lettere om jeg hadde det:)
Åh, er Danmark vanskelig? :) Nå har ikke jeg vært i Danmark på flere år, var vel barn selv når jeg var der sist...men vi har tenkt å leie hytte der i sommer. Hva med Danmark er så vanskelig da:)?

Jeg og mannen elsker indisk mat...har du sett ferdig nanbrød noen plass? Eller oppskrift?:)
Danmark kan lite om cøliaki og det er vanskelig å finne brødvarer o.l. på butikker og mange steder sjønner de ikke hva du snakker om en gang. Burgerking har glutenfritt hamburgerbrød som smaker godt :-) ellers ble det mye pomfri :-/

Nanbrød har jeg ikke funnet noen plass nei! Savner det :-) har en oppskrift i heftet jeg fikk på gjærdeig kurset jeg kan ta bilde av? Prøvde den en gang men har glemt om det ble bra :p

Danmark kan lite om cøliaki og det er vanskelig å finne brødvarer o.l. på butikker og mange steder sjønner de ikke hva du snakker om en gang. Burgerking har glutenfritt hamburgerbrød som smaker godt :) ellers ble det mye pomfri :-/

Nanbrød har jeg ikke funnet noen plass nei! Savner det :) har en oppskrift i heftet jeg fikk på gjærdeig kurset jeg kan ta bilde av? Prøvde den en gang men har glemt om det ble bra :p

Jaja, da får jeg leve på pommes frites den uken vi er i danmark da:P haha:D Pakker med meg eget brød da:D
Ja takk til oppskrift...snill du er:D

Jaja, da får jeg leve på pommes frites den uken vi er i danmark da:P haha:D Pakker med meg eget brød da:D
Ja takk til oppskrift...snill du er:D
Ja jeg hadde med knekkebrød, mel og litt brød og kjeks :-) er jo alltid noe man kan spise på litt skikkelige steder, kjøtt og poteter og ris og sånn :-) legger ut1383056499915.jpg oppskrift på et godt foccacia også :D

1383056582900.jpg

Finner masse oppskrifter ved å Google, sikkert glutenfritt også

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei er det sant? Det visste jeg ikke ;)

Nå var det ikke oppskrifter jeg spurte etter da, men tips ift glutenfritt barneselskap :)

Men takk for tips om Google, har jeg aldri hørt før ;)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Back
Topp