Glukosetesten :-)

Vimso84

Glad i forumet
hei hei :-)

Er det noen her inne som har tatt det nå å fått resultate sitt?? Hadde dere svangerskapsdiabetes eller?? :-) tok min sist uke men har ikke fått svar enda :-)

hei hei :-)

Er det noen her inne som har tatt det nå å fått resultate sitt?? Hadde dere svangerskapsdiabetes eller?? :-) tok min sist uke men har ikke fått svar enda :-)

Trudd man fikk svar samme dag æ. Det e det iallefall mange som får [emoji848]

Jeg fikk svar med en gang, blodsukkeret mitt var helt fint [emoji4] Ikke forandret seg siden jeg ble gravid i det hele tatt (tester ofte blodsukker på jobb i forbindelse med opplæring).

Spørs sikkert hvor man bor :-) her må di sende det til sykehuse :-) fikk svar i dag :-) hva ligger blodsukkeret deres på før testen å etter testen da?? :-)

Spørs sikkert hvor man bor :-) her må di sende det til sykehuse :-) fikk svar i dag :-) hva ligger blodsukkeret deres på før testen å etter testen da?? :-)

Fastende 4,9
2 timers glukosebelastning 6,0

Gikk fint her, heldigvis:)
Fastende 3,8 (litt lavere enn referanseområdet så kanskje derfor jeg er litt morgengretten av meg?:p) og 6,0 etter 2 timer.

Jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes så her blir det ikke sukker di neste 15 ukene hehe :-) heldigvis den milde så eg kan regulere det med kost å trening :-) :-)

Jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes så her blir det ikke sukker di neste 15 ukene hehe :) heldigvis den milde så eg kan regulere det med kost å trening :) :)

Det var kjedelig å høre! Heldigvis er det greit å regulere med kost og aktivitet :) Masse lykke til!

Det var kjedelig å høre! Heldigvis er det greit å regulere med kost og aktivitet :) Masse lykke til!
Tusen takk for det :-) håper alt går greit å att eg finner ein kost som funker hehe :-) eg skal værfall prøve å få i gang fødselen før denne gangen :-) :-)

Jeg var inne hos legen etter de 2 timene, og fikk svar da. Var 4,6 fastende og 4,6 etterpå, noe som tydeligvis var veldig bra. Var meget bekymra da jeg er overvektig men spiser ganske normalt kosthold da.

Jeg var inne hos legen etter de 2 timene, og fikk svar da. Var 4,6 fastende og 4,6 etterpå, noe som tydeligvis var veldig bra. Var meget bekymra da jeg er overvektig men spiser ganske normalt kosthold da.
Spiser vel egentlig veldig sund kost jeg da siden eg har holdt på med livsstilsendring i noen år nå!! Eg veide 38 kg mer med nr1 en hva eg gjør nå så men har pcos å da er sjangsen veldig stor for å få det!! Men det går fint får bare måle meg å så for eg håpe eg kan fortsette bare med kos å mosjon å att eg slipper tabletter :-)

Skal ta om to uker ca. Spent på resultatet, men hadde ikke sist svangerskap, så ligger vel forhåpentligvis godt an.

Back
Topp