Glukosetest

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Fysj altså! Først ble jeg svimmel også fikk jeg ned siste rest. Og så etter 30min kom alt i retur... Veldig spent på om de vil måle klokken 11. Jeg er hjemme, siden jeg bor så nærme legesenteret..
 
Sniker: kaster du opp er testen ugyldig, spesielt når det er så kort tid etter inntak. Vet noen får den godkjent om det er innafor siste kvarteret, men selv det er egentlig ikke bra.

Egentlig anbefales det ikke å gå heller, ikke mer enn inne på legekontoret. Selv noen hundre meter kan påvirke testen.
 
Sniker: kaster du opp er testen ugyldig, spesielt når det er så kort tid etter inntak. Vet noen får den godkjent om det er innafor siste kvarteret, men selv det er egentlig ikke bra.

Egentlig anbefales det ikke å gå heller, ikke mer enn inne på legekontoret. Selv noen hundre meter kan påvirke testen.

Jeg har ikke gått mer en noen få skritt, kjørt til døra. Så det er innafor sa legen.

Etter hva jeg leser på nettet så er testen gyldig så lenge man ikke kaster opp de 20første minuttene. Det var gått 30min når jeg kastet opp. Så satser på at de godkjenner.
 
Back
Topp