Har tatt det med alle mine 3 æsj! Det er grusomt! Føler virkelig med deg håper jeg slipper denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok urinprøve og blodprøve (stikk i fingen) før jeg måtte drikke 3dl vann på 10 min [emoji33] Så måtte jeg vente 2 timer så var det et lite stikk i fingen igjen.Ja, det syntes jeg å..
Jeg tok blodprøve, så drakk jeg 3dl sukkervann, ventet 2t så ny blodprøve igjen. Vet ikke om dem sjekket noe annet jeg bør jeg ringe å dobbeltsjekke? Eller virker jeg 'hysterisk' da?
Jojo, det gjør de! (Jeg jobber der og har vært med på glukosebelastning..) så merkelig at du fikk beskjed om det [emoji848] kan de ha tatt noen andre prøver samtidig som måtte sendes?
Jeg tok urinprøve og blodprøve (stikk i fingen) før jeg måtte drikke 3dl vann på 10 min [emoji33] Så måtte jeg vente 2 timer så var det et lite stikk i fingen igjen.
Kan jo ringe ned og høre hvorfor de skal sende blodprøven hemt til oslo for og få svar. Spørre om det er noen andre prøver en bare glukose testen?
Om du vil vite det så er det jo ikke verre en og ta en telefon ned til legekontoret [emoji6]
Ja i et glass ikke sant? Høres ikke ut som en vanlig glukosetest [emoji50]Hmm.. Merkelige greier
Dem tok innsiden på arma hos meg (om du skjønner hva jeg mener)
Ja tror jeg kommer til å gjøre det..
Ja i et glass ikke sant? Høres ikke ut som en vanlig glukosetest [emoji50]
Tror ikke du skal beskymre deg [emoji170] Om de har tatt noe flere tester så burde de jo gitt deg beskjed. Er nok bare en annen måte de gjør det på [emoji4]Ja, i sånn glass. Kjenner jeg blir bekymret nå..
Det skulle ikke sånn for åtte år siden heller ifølge retningslinjene.det gir et sikrere og bedre svar for diagnose å ta i venøst blod. Ikke fingertuppeneHvorfor skal de ikke det? Er det noe nytt de har begynt med da?
Vanlig glukosebelastning skal tas i peøveglass og sendes inn til lab. Ikke tas o fingeren. Ikke alle gjør det da.Ja i et glass ikke sant? Høres ikke ut som en vanlig glukosetest [emoji50]
Tror ikke du skal beskymre deg [emoji170] Om de har tatt noe flere tester så burde de jo gitt deg beskjed. Er nok bare en annen måte de gjør det på [emoji4]
Vanlig glukosebelastning skal tas i peøveglass og sendes inn til lab. Ikke tas o fingeren. Ikke alle gjør det da.
Et stikk i fingeren kan gi feil svar, derfor det sendes inn [emoji846]
Nettopp. Derfor skal "skikkelig blodprøve" brukes for diagnoseEt stikk i fingeren kan gi feil svar, derfor det sendes inn [emoji846]
Hva er grunnen til at dere må ta disse testene?
Har aldri blitt nevnt i mine 2 svangerskap
For min del fordi jeg har en mor med diabetes.Hva er grunnen til at dere må ta disse testene?
Har aldri blitt nevnt i mine 2 svangerskap
Takk for oppklaringFor min del fordi jeg har en mor med diabetes.
Og siste gang fordi jeg var "gammel" også
For andre pga glukose i urinprøve eller pga bmi eller andre risikofaktorer
Jojo, det gjør de! (Jeg jobber der og har vært med på glukosebelastning..) så merkelig at du fikk beskjed om det [emoji848] kan de ha tatt noen andre prøver samtidig som måtte sendes?