Fikk beskjed av jm at jeg måtte ta det, pga høy BMI, legen min syns det bare var tull, siden alle urin og blodprøver var kjempefine, men siden jm hadde sagt det, så gjennomførte han det. Og som ventet, var verdiene helt fine! Fikk spm om gluckosetest på sykehuset når jeg var på en ekstra oppfølgingsul, men da var det heldigvis ikke så lenge siden jeg hadde tatt den, så jeg slapp å ta den en gang til heldigvis! 
Legen sa at jm nok kom ttil å sette meg opp på gluckosetest denne gang også, men nå skal jeg bare gå til lege, så er spent på hva han sier om det! Men er forberedt på å ta det. Syns ikke det var såååå ille som forventet, værst at man ikke kunne drikke før man var ferdig, for jeg ble sittende å gulpe gluckose en stund
Men det gikk heldigvis bra 
Legen sa at jm nok kom ttil å sette meg opp på gluckosetest denne gang også, men nå skal jeg bare gå til lege, så er spent på hva han sier om det! Men er forberedt på å ta det. Syns ikke det var såååå ille som forventet, værst at man ikke kunne drikke før man var ferdig, for jeg ble sittende å gulpe gluckose en stund