Glukoseprøve

x1xSweetmum27

Forelsket i forumet
Da satt jeg her på legekontoret og her skal jeg sitte i disse gode plastikstolene som kanskje kan få plass til halve rompa mi tihi i to timer[8D] mens jeg venter på svar på de glukoseprøvene jippiiiiii.. åååååååååååååååå nei.... sulten er jeg au... og ikke kan jeg spise eller drikke noe i 2 laaaange timer.... har ikke spist noe siden igår kveld.. ufff. syting fra min side eller tihi...

sorry jenter måtte bare få det ut... [8D] kommer tilbake med hva tilbakemeldingen fra prøvene er...

ha en fin dag videre...

Synes jeg kjenner igjen de plastikk stolene, skulle ikke forundre meg om vi har samme legekontoret [8D] hi hi

hahaha de som er midt i byen?? de sorte og lime [8D]

Kjedelig!

På St. Olavs fikk vi (vi var to stk) et eget rom med liggesofaer og tepper[:D]

[:-][:-][:-][:-][:-][:-]

kanskje jeg sulle ha reist dit å tatt den dumme prøven.... [&:]

har såå vondt i baken nå at hvordan jeg skal komme meg opp av stolen når legen skal ha meg inn blir en utfordring i seg selv lol....[8|]

Sentrum legesenter går jeg til, nettopp skifta legekontor så husker ikke helt fargene på stolene, men tror det var noe sort og lime ja [8D]

Tihi.. jepp her sitter jeg ja.... Lege er det du har?? Jeg har han Eltervåg.. han høye tynne.. lol... [8D] utrolig koselig mann han fulgte meg med første mann også...[:D] spesielt greit å ha han da han ikke er vannskelig med hensyn til sykemelding han....[8|]

Jeg kommer ned en tur senere idag, har time 12.30 jeg [8D] hihi

Jeg har Strand.. Stod mellom Eltervåg og Strand da jeg skulle velge så var bare tilfeldig at jeg valgte han andre. Men han virker koselig, har bare hatt en time der, pluss glukosetesten da, så håper han fortsetter å være koselig [:)]

Men får du svar på prøvene med en gang? for mine blodprøver ble sendt til sykehuset og jeg måtte vente 1 uke på svaret [&:]

Da er jeg forhåpentligvis laaaaaaaaaaaangt vekke fra legesenteret hahaha... forhåpentligvis jeg i min seng og slapper av hehehe.. Jda tror jeg hadde strand før.. han er kjempe koselig.. nei for jo håpe at jeg for de med en gang.. men vet ærligtalt ikke.. for vel beskjed når det nærmer seg.. hu som tok prøven sa at jeg skulle komme inn til henne etter at de to timene var gått... tok de blodprøver av deg etter det?? hater å ta blodprøver.. er faktisk innerst inne en ganske stor pyse LOL[8|]

Jeg trodde man skulle få svar med en gang jeg, trodde bare det var sånn "stikk i fingeren" opplegg, men de tok blodprøve i armen før jeg drakk smørja, også igjen da det var gått 2 timer [&:]

mhm.. jeg fikk bare sånn stikk i fingeren jeg.. ikke noe blodtapping her.... Spurte om hu skulle ta å tappe meg før jeg drakk det og hu sa nei.. [>:] regner med at hu da tar etter at jeg drakk det ekle vannet... Holdt på å gå i veggen når jeg så hvor mye som jeg faktisk skulle drikke av dette.... jeg trodde det bare var noen slurker men neida.. 2,5 dl skulle jeg ha ned...[&:]

Hmm, merkelig da, for jeg fikk aldri noe stikk i fingeren [&:] Hmm, dette må jeg spør legen om idag [8D]

Uff, ja du fikk det også i 2 glass? Grøss, jeg bare kløp igjen nesa jeg, og kasta innpå.. Skikkelig motiverende når det står en lege der med en annen pasient og sier "Jeg er glad jeg ikke er deg nå og skal drikke det der" [8D]

HAHAHAHAHA.. uff ja kan tenke meg det at det ikke var noe gøy.. nei siste glass var på nippen til å komme opp igjen hehe... og det verste er at du for den forbanna sukkersmaken i munnen hele de to timene.... Og ikke kan man drikke vann heller for å få det vekk.. GRRR[:@]
Uff merker at han here i magan nå begynner å bli liiiiit utålmodig... Sparker som bare det nå....

men bare 15 min igjen WOHOOO

Ja den smaken forsvant ikke så lett husker jeg [:'(]

Jaja, godt man er ferdig med det! Krysser fingrene for at alt er som det skal være! [:D]

ja håper på det... inn om 5 min for å se om de skal tappe eller ikke... wohoo....

Ok... da var det over... den så heeeeeeeeeeeeelt god ut.. og de trengte ikke å tappe meg for noe blod.. [8D] bare en stikk i fingeren...

Så bra da! [:D][:D]

Kommet fra legen selv nå, og jeg har bekkenløsning [:@]

Hørtes slitsomt ut!! Så bra prøven så fin ut!! [:)]

uff da. det var jo ikke bra.... Men skal jeg si hva som faktisk hjelper... ? for meg ihvertfall så hjelper det å gå på bassenget. Utrolig digg.. tenkte jeg skulle komme meg på bassenget en eller annen gang i løpet av denne eller neste uke. Pleier å gå 2 ganger i uka og det er så digg...

Back
Topp