Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg betalte ikke noeEr det riktig at man skal betale for glukosebelastningstesten? Eller har legen min gjort en feil?
Tror man må betale for selve drikken? Litt usikker, men mener å hørt flere betale for detEr det riktig at man skal betale for glukosebelastningstesten? Eller har legen min gjort en feil?
Jeg tok også på sykehus første gang, fikk ikke beskjed om at det kostet noe og ble ikke bedt om å betale, men fikk en faktura tilsendt noen uker etterpå. Jeg nektet å betale den siden de ikke hadde informert om det og i tillegg hadde lagt på fakturagebyr når jeg burde blitt informert og fått betalt på sykehuset, det var greit, men har måttet betale de andre gangene. (Det var Ahus)Jeg betalte ingenting men tok testen på et sykehus med drop in. Jordmor på helsestasjon sendte meg dit
Oi! Takk for heads up!Jeg tok også på sykehus første gang, fikk ikke beskjed om at det kostet noe og ble ikke bedt om å betale, men fikk en faktura tilsendt noen uker etterpå. Jeg nektet å betale den siden de ikke hadde informert om det og i tillegg hadde lagt på fakturagebyr når jeg burde blitt informert og fått betalt på sykehuset, det var greit, men har måttet betale de andre gangene. (Det var Ahus)
Henvisning skal ikke koste penger. Hadde gitt beskjed om det.Oi! Takk for heads up!
De glemte å si ifra til meg om at henvisning til ultralyd kostet penger også. Irriterende!