Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt at man kan blande litt sitronsaft oppi for å gjøre smaken bedre. Har dere vært borti dette?
Har hørt at man kan blande litt sitronsaft oppi for å gjøre smaken bedre. Har dere vært borti dette?
Haha, greit å notere seg den erfaringen altså!Tok med første... Fant ut litt etterpå hvorfor jeg fikk utslag som førte til at jeg måtte gjennom det, og for å si det sånn så gumler jeg aldri godteri på vei til kontroll eller før urinprøve igjenn for å si det sånn -.-
hvordan gikk det?Tok den nå for en halvtime siden. Drakk noe ferdig utblanda som smakte litt bringebær.
Under første graviditeten blanda dem sitrondråper i, synst det gidde bedre smak. Da hadde dem også isbiter i.
hvordan gikk det?
Får ikke svar før i neste uke. Forge gang tok dem bare stikk i fingeren så jeg fikk svar med engang. Men nå tok dem blodprøver som skal sendes på sykehuset.
Jeg skal ta sånn i uke 26 tror jegJeg fikk ihvertfall velge mellom bringebær og appelsinsmak, og lurer på om det var sitronsmak også.. Men vet ikke om man kan blande inn saft..

OkiTror ikke du kan blande noe i nei, men det kommer med smak... Tror ikke det ville hjulpet å blande noe i... Selve smaken er jo egentlig ikke så vond, men det er umenneskelig søtt og en litt tykk konsistens... Keg hadde sitronsmak da jeg tok den og det var helt greit![]()
Jeg ligger på 27,1, men må fortsatt ta den :-/ jeg har også gått ned sikkert 8 kg av meg selv siden jeg ble gravid, så bmien er ikke så høy lenger heller.Jeg var hos jordmor idag, og hun måtte regne litt på bmi-en min.
Jeg har på 27.3, og grensa for test er 27. Men jeg slapp unna, hun mente jeg lå så nært grensa at det ikke var noen stor risiko.*pjuh*