Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En bmi på 27 før graviditeten .hvilken grense setter de for at man må ta den testen? har selv høy bmi, men legen har aldri nevnt noe om å ta test?
Her fikk jeg beskjed om 30 før graviditetenEn bmi på 27 før graviditeten .![]()
I følge retningslinjene fastlegen og sykehuset her følger er det hvertfall 27Her fikk jeg beskjed om 30 før graviditeten![]()
En bmi på 27 før graviditeten .![]()
De tok den ikke i det hele tatt på haukeland visst, selvom jeg fikk beskjed om å bare komme opp.så fikk heldigvis komme på legekontoret likevel, selvom de egentlig bare tok imot akutte. Selve drikken var grei men ble litt kvalm etterpå.
Jeg hadde bmi på 28 før jeg ble gravid, har også fått beskjed om over 27, men de praktiserer vel det litt ulikt rundt omkring.
Noen som vet om det tar lang tid før man får resultatet?
Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember![]()
Jeg fikk resultatet når jeg hadde tatt denmen var inne hos legen da, så
Vis du ikke var det får du sikkert beskjed neste gang du skal dit. Ellers kan du vel ringe, men de hadde nok kontaktet deg om det var noe galt![]()
Jeg fikk svaret dagen etterJa jeg tenker også at de kommet til å kontakte meg hvis det er noe![]()
Tenker å ringe å få tallene før neste jordmortime hvis jeg ikke har hørt noe![]()