Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er ikke noe du tar pga svangerskapet? *letta* frykta det var noe som ofte ble tatt hvis mor var overvektig eller med diabetes i familien jeg (ikke at jeg vet om du er det da). Så for meg glukosebelastning, for så å henge over doen på legesenteret!:/ skjønner godt at du venter til kvalmen gir seg! Trenger ikke å gjøre formen dårligere bevisst.Jeg skulle egentlig ta det som en rutine men så ble jeg gravid å kvalm. Nå vet jeg ikke om det er vits før seinere i svangerskapet
det er jo noe som blir tatt vis du er gravid og overvektig , er i risikogruppen, om du har hatt der før 'osv.. også vis du har sukker i urinen tror jeg ? forgie nabo jeg hadde fikk jo dette uten å være overektig så det går jo også an da.. .. husker mamma tok den med lillebror kasta første opp igjenn så måtte gjøre det på nytt.. ikke noe godt..Så det er ikke noe du tar pga svangerskapet? *letta* frykta det var noe som ofte ble tatt hvis mor var overvektig eller med diabetes i familien jeg (ikke at jeg vet om du er det da). Så for meg glukosebelastning, for så å henge over doen på legesenteret!:/ skjønner godt at du venter til kvalmen gir seg! Trenger ikke å gjøre formen dårligere bevisst.
Legen ville bare sjekke om jeg har insulinresistens. Var i forbindelse med prøverørsforsøket for han mente jeg hadde symptomer på det. Må ta set seinere for har bmi på over 27 som er grensa. Får vel dratt meg til legen en eller annen dag neste uke æsj!Så det er ikke noe du tar pga svangerskapet? *letta* frykta det var noe som ofte ble tatt hvis mor var overvektig eller med diabetes i familien jeg (ikke at jeg vet om du er det da). Så for meg glukosebelastning, for så å henge over doen på legesenteret!:/ skjønner godt at du venter til kvalmen gir seg! Trenger ikke å gjøre formen dårligere bevisst.
Har tatt mange gluksosebelastninger i de to andre svangerskapene og synes det ikke er så ille Drikker litt søtt vann liksom Har vært utfor mye værre ting enn det Men har alltid med meg en haug med lesestoff, nettbrett og ikke minst strikketøy hihi! Jeg skal ta nå snart tenker jeg. Søster med type 1 og jeg har en BMI på akkurat 30
Er jo som å drikke melis. Forrige svangerskap hadde prøvde jeg 3 ganger 2/3 ganger kasta jeg opp alt måtte avbryte . Følte siste gangen jeg klarte det satt jeg bare å svelga i 2 timer