MommyToBe2017
Andre møte med forumet
Jeg har ikke hørt noe om den enda, kanskje det blir på neste kontroll? Er 25 uker i morgen.. og ja, er over 25 år? Må jeg spørre om den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert greit å minne legen på at det er nye retningslinjer på hvem som skal ta den[emoji51]Jeg har ikke hørt noe om den enda, kanskje det blir på neste kontroll? Er 25 uker i morgen.. og ja, er over 25 år? Må jeg spørre om den?
Sikkert greit å minne legen på at det er nye retningslinjer på hvem som skal ta den[emoji51]
Skal man drikke den guffa på tom mage?
Ja
Det var ikke så ille som jeg trodde.. men jeg tåler ikke så søte ting uten å fått spist så jeg sitter bare å svelger som bare det for at det ikke skal komme opp igjen [emoji29]
Huff, blæ! Godt jeg har legetime på morgningen da i hvert fall.
Måtte du kjøpe blandingen selv?? Jeg fikk den flaskeblandingen på laben jeg!Ja
Trengte ikke legetime jegtrakk bare kølapp til labben og tok blodprøve. Drakk blandingen jeg kjøpte med fra apoteket. Har igjen 1 av 2 timer venting for ny prøve
Da går jeg bare inn på labben igjen
svar går jeg mens jeg er der. Legen blir kontaktet om det er nødvendig
![]()
Måtte du kjøpe blandingen selv?? Jeg fikk den flaskeblandingen på laben jeg!
Det var rart ja... jeg kunne ikke det for 4 uker siden... hadde dobbelt sjekket det sånn at du ikke kaster bort masse tid for ingenting..Sitter på legekontoret nå og har akkurat drukket sukkerblandingen [emoji12] Stusset over at hun på laben sa jeg kunne spise rett etterpå? På legen forstod jeg at jeg først kunne spise etter 2 timer når nye blodprøver var tatt [emoji12]
Det var rart ja... jeg kunne ikke det for 4 uker siden... hadde dobbelt sjekket det sånn at du ikke kaster bort masse tid for ingenting..
Fikk beskjed av jordmor at jeg skulle ta denne, men hos legen tok de bare en blodprøve og sa jeg ikke trengte. Trodde alle førstegangs over 25 år skulle ta den?
Legen min visste det heller ikke, og hørte på når jordmor ringte legekontoret og sa det før jeg skulle dit. Og når jeg kom tok hun på lab blodprøve og sa jeg trengte ikke ;s Så.. Vet ikke...Ikke alle leger som har fått med seg de nye retningslinjene. Min lege viste det ikke så jeg måtte opplyse om det på legekontoret :-/ Jeg tok testen i dag![]()
Veldig forskjellig.. fordi det har nettopp kommet nye rettningslinjer... og tro meg, det er mange leger som ikke er oppdatert på det området ja. De jeg jobber for hadde ikke snøringJeg har BMI under 27 men er 31 år. Ingen som har nevnt at jeg skal ta den, så er sikkert litt forskjellig hvordan det praktiseres![]()