Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor må du ta enda en gang? Jeg spurte sykepleieren når jeg tok på mandag, og hun sa at man pleide bare å ta den en gang.. Håper ikke jeg må ta den en gang til!Det går så fint at!
Tok selv i uke 11?!? Skal ta igjen neste uke
Lykke til
Er vel som regel litt senere i svangerskapet man skal ta den, ift svangerskapsdiabetes. Jeg tok tidlig pga jeg har hatt insulinresistens tidligereHvorfor må du ta enda en gang? Jeg spurte sykepleieren når jeg tok på mandag, og hun sa at man pleide bare å ta den en gang.. Håper ikke jeg må ta den en gang til!
Okei eg skulle egentlig tatt den i uke 12 tror jeg det var, men da måtte vi avbryte for eg bare spyddeEr vel som regel litt senere i svangerskapet man skal ta den, ift svangerskapsdiabetes. Jeg tok tidlig pga jeg har hatt insulinresistens tidligere
Det går så fint at!
Tok selv i uke 11?!? Skal ta igjen neste uke
Lykke til
Når jeg klarte det uten og spy og kjede meg i hjel klarer du det også!! Stå på dætta klarer du
Hva er det for noe?? Har aldri hørt om det??
Det er en test for å finne it om man har diabetes. Det er en test hvor man målet blodsukkeret før man drikker to glass med sukkervann. Så når du er ferdig og har drukket vannet og ventet i to timer må du ta du ta ny blodprøve.
Venter en liten skatt i september 2013 <3
Åå ok. Det hørtes ikke noe kjekt ut! Lykke til til dere som skal det vertfall :SMan skal visst ta det om man har BMI over så så mye...
Man skal visst ta det om man har BMI over så så mye...
Ja. Men sitter men en super hyggelig dame her som er super slim. Hun sier fordi hun har utenlandsk opprinnelse må hun også ta glukosetesten. Jeg ble litt overrasket over det. Hun sier at utlandske fødene har en tendens til å få større barn. Så da er det nok noe i det.
Er det for å se om du kommer til å få en stor baby da at du/ dere må ta det? Skjønte ikke helt hva som var grunnen..Ja. Men sitter men en super hyggelig dame her som er super slim. Hun sier fordi hun har utenlandsk opprinnelse må hun også ta glukosetesten. Jeg ble litt overrasket over det. Hun sier at utlandske fødene har en tendens til å få større barn. Så da er det nok noe i det.
Må ta det fordi jeg er fatzo
For å sjekke at ikke vi har svangerskapsdiabetes. Det kan være farlig for barnet. Svangerskapsforgiftning tror jeg.Er det for å se om du kommer til å få en stor baby da at du/ dere må ta det? Skjønte ikke helt hva som var grunnen..
Kommer vel an på resultatet antar jegHer går det veldig bra hittil. Min venninne tok turen innom for å holde meg med selskap, så da gikk tiden litt fortere. Nå er det bare 30 min igjen med venting.
Håper virkelig jeg slipper gjøre dette igjen likevel da. Skal du ta den bAre en gang til eller flere? Vet du det?