Glukosebelastning

Sorland

Forumet er livet
I dag fikk jeg tatt denne glukosetesten, ikke at jeg var i fare for svangerskapsdiabetes da, men jm sa at det er noe nytt de har begynt med på gravide som passerer en grense på BMI...noe jeg da gjorde. Det mest kjipe var at jeg ikke fikk lov til å gå de 500 metrene til foreldrene mine og sitte der og vente i to timer, så ble sittende å glo på dette venteværelse....tror det er første gang jeg virkelig har lest et helt ukeblad [8|].

Men resultatet av testen ble helt perfekt, noen både jeg og JM regnet med siden det har vært fint hele veien.

tok den testen der i går, men fikk eget lite avlukk å vente på de 2 timene, det var veldig greit.
klarte å lese ut 3 ukeblad jeg...var leeennnge å vente! Men jeg fikk ikke vite noen resultat, det måtte dem sende til legen min...tro hvorfor det?

ORIGINAL: smuck

tok den testen der i går, men fikk eget lite avlukk å vente på de 2 timene, det var veldig greit.
klarte å lese ut 3 ukeblad jeg...var leeennnge å vente! Men jeg fikk ikke vite noen resultat, det måtte dem sende til legen min...tro hvorfor det?

Greit å ha eget avlukk å vente på da, selv om det ikke er så ille på venterværelset, håpte jo det kom kjentfolk inn da, men det var det dårlig med gitt.
Rart du ikke fikk vite svaret med en gang da....er vel det samme om du får vite det da eller om legen skal si hva det ble.

Sikkert kjipt å vente så lenge, men det var bra alt var i orden da [:D]

Så godt at resultatet var bra[:)]
Å venterom,jepp det er kjedelig det ja

Så bra at alt var bra da[:)] Og det er utrolig kjedelig å sitte på venterom. Sitter nesten allfid og venter 1 time når jeg skal til legen. Så kan tenke meg 2 timer ble i lengste laget.

ORIGINAL: wowmamma

Ja det er kipt å vente men bra at alt var slik det burde være.
Jeg var på slik sist. Men ikke vært nevnt at jeg skal på noe denne gangen.[8|] Men i grunn er det like greit tror jeg. Tror ikke jeg er i risiko sonen men man kan jo aldri vite da.

ja d e kjipt å måtte sitte der.. e fikk ikke gå på do en gang e hehe.
e hadde m broderi sia e visste e måtte sitte der[8D]

så flott alt såg bra ut å at du slippe tenke på d iallfall no da[;)]

Så bra alt var fint da....skal ta om ca 2 uker jeg da, og gruer meg[:o]

ORIGINAL: elis

Så bra alt var fint da....skal ta om ca 2 uker jeg da, og gruer meg[:o]

Går nok bra skal du se. Syns ikke det smakte noe særlig av det en skal drikke, virket smakløst. Lurt å ha med seg lesestoff, eller enda bedre med ei venninne så en har noen å skravle med når en skal sitte der [;)]

ORIGINAL: wowmamma

Back
Topp