Hvilke smaker er best? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har skjønt at man kan det noen stederKan man velge?
De har visst bringebær på legekontoret mitt. Ønsker meg helst sitron eller noe syrlig siden drikken er så søt. Tror jeg. Skal ringe fürst og høre om de har noe der.Okei, kan man velge smak? Hvilke smaker finnes - enda flere enn lime og appelsin?![]()
Hehe ja det var detJeg tok appelsin sist svangerskap så tok lime denne gangen, syns den var godAltså, i den grad den drikken kan være god
![]()

Syrlig er sikkert det beste ja!Hehe ja det var dettenker at en syrlig smak kanskje passer best når drikken i seg selv er så sabla søt
![]()
De har visst bringebær på legekontoret mitt. Ønsker meg helst sitron eller noe syrlig siden drikken er så søt. Tror jeg. Skal ringe fürst og høre om de har noe der.
Digg å slippe daTok appelsin sist. Var ikke verre enn en litt for søt juice. Slipper testen denne gangen![]()
Nei de har sikkert bare en type på fürst også, men jeg er villig til å ringe flere fürst for å høre tJeg fikk med appelsinsmak denne gangen, og den var i alle fall bedre enn den uten noe smak. Men ble kvalm og uvel mot slutten av flaska for det. Jeg har dog aldri opplevd å kunne få velge smak (har tatt den ganske mange ganger til sammen nå)![]()
Måtte du ha resept for å kjøpe?På mitt legekontor må vi kjøpe selv på apoteket.
Der jeg gikk sist hadde de ikke smak, men jeg hadde alltid med meg litt sitrondråper og blandet i, da ble den ok.
Denne gangen skulle jeg tatt, men tror ikke jeg trenger for blodsukkeret mitt har vært sjekket jævnlig når jeg har vært innlagt![]()
Ja skal dele om jeg ringer, har ikke time der enda, formen er dårlig så jeg venter så lenge jeg kanDel gjerne hva fürst hat, jeg skal dit om 3-4, ukrr
Måtte du ha resept for å kjøpe?
Ojoj, kanskje man kan ha med medbrakt daNei, det tror jeg ikke, de sa ikke noe om det ihvertfall![]()