Glukosebelastning

Fred89

Flørter med forumet
Jeg skal til legen på tirsdag for å ta glukosebelastning. Man skal vel sitte helt i ro et par timer etter at man har drukket sukkervæsken. Er det noen som har tatt testen og vet hva man man gjøre de to timene? Kan jeg ha med meg strikketøy og strikke den tiden? Eller må jeg gå for lesestoff? :-)

Jeg skal til legen på tirsdag for å ta glukosebelastning. Man skal vel sitte helt i ro et par timer etter at man har drukket sukkervæsken. Er det noen som har tatt testen og vet hva man man gjøre de to timene? Kan jeg ha med meg strikketøy og strikke den tiden? Eller må jeg gå for lesestoff? :-)

Skal ta det imorgen, og til meg sa de at jeg kunne ta med strikketøy eller lesestoff, så lenge det var stillesittende arbeid var det greit :)

Jeg hadde med ipad og ørepropper og binga serier som jeg hadde lasta ned fra Netflix. Tiden fløy den.

De andre på rommet sov eller satt og fikla med mobilen.

Jeg skal til legen på tirsdag for å ta glukosebelastning. Man skal vel sitte helt i ro et par timer etter at man har drukket sukkervæsken. Er det noen som har tatt testen og vet hva man man gjøre de to timene? Kan jeg ha med meg strikketøy og strikke den tiden? Eller må jeg gå for lesestoff? :)
Jeg hadde med strikketøy og hørte på podcast :) De to timene gikk egentlig veldig fort da :D

Jeg hørte på radio/podcast og surfa på mobilen. Fikk beskjed om å «helst holde meg mest mulig i ro», så det er ikke krise om du reiser deg for å gå på do, feks. Men ikke legg ut på løpetur eller lignende :D:eek:

Jeg hadde med lesestoff, men ble så utrolig døsig og slapp av kombinasjonen faste + drikke sukkerlaken, så jeg satt egentlig bare og døste. Tror kanskje jeg sovnet litt og.

Sitter på det akkurat nå. Er svett, har et bedritent bekken og er lei av å sitte her[emoji23] vondt å gå då greit å sitte igrunn, var ålreite benker.har vært her en time nå. Sitter å glor på telefonen å hører på andre folk skravle om vær og vind. Og jeg er sulten- derfor så svett[emoji36][emoji36][emoji36]

Sitter på det akkurat nå. Er svett, har et bedritent bekken og er lei av å sitte her[emoji23] vondt å gå då greit å sitte igrunn, var ålreite benker.har vært her en time nå. Sitter å glor på telefonen å hører på andre folk skravle om vær og vind. Og jeg er sulten- derfor så svett[emoji36][emoji36][emoji36]

Sjææl! Skal sitte til 10:50 [emoji30]... godt med søt «saft» til frokost..

Jeg hadde med en bok og podcast på mobilen, hadde også lastet ned noen tv-serier på iPaden, men endte opp med å bruke tiden til lesing. Tiden gikk ganske greit for meg, følte ikke ubehag og det var så rolig på venteverelse at det var greit å lese. Men var veldig glad når jeg kunne dra hjem og spise :D Lykke til

Jeg skal også ta glukoseprøven imorgen [emoji1] tenkte å ta med en bok.. Men vurderer også å kjøpe med strikketøy:) lykke til på prøven!

Har akkurat vært å tatt den, tok med strikketøy og mobil, tiden gikk faktisk fortere enn forventet[emoji4]
Nå synes jeg selve glukosen er god på smak, så blir overhodet ikke kvalm av den, det hjelper nok på en del[emoji38]

Så bra dere har fått slappet av de to timene mellom slagene. Bare å roe seg og få tiden til å gå. [emoji4][emoji6]
Selv var jeg så dårlig pga lavt blodsukker (kvalm og svimmel) at jeg bare satt og hang inntil samboeren som var med meg. Føltes som ren tortur. [emoji21][emoji26][emoji29][emoji22][emoji24]
Heldigvis endte det godt, med 4,6 før og 4,5 etter ventetiden.

Jeg skal til legen på tirsdag for å ta glukosebelastning. Man skal vel sitte helt i ro et par timer etter at man har drukket sukkervæsken. Er det noen som har tatt testen og vet hva man man gjøre de to timene? Kan jeg ha med meg strikketøy og strikke den tiden? Eller må jeg gå for lesestoff? :)

Ta med deg strikketøy og lesestoff, og kanskje noe å høre på? Greit å ha litt utvalg. :-)

Jeg ble ganske kvalm etterpå så orket ikke annet enn å høre på en lydbok og slappe av.

Jeg hadde med ipad og ørepropper og binga serier som jeg hadde lasta ned fra Netflix. Tiden fløy den.

De andre på rommet sov eller satt og fikla med mobilen.

Netflix var gull i de to timene. Bare husk på å betale etterpå, jeg var ikke klar over at man måtte betale da jeg tenkte det var svangerskapsrelatert. Men i dag dukket faktura med gebyr opp i posten...

Back
Topp