Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Over 25, faktisk, før var det 27. Så det omfatter jo ganske mange av ossJa jeg var for to uker siden. Den var heldigvis helt fin [emoji106] men legen min sa at alle gravide med BMI på over 26 må ta glukosebelastning pga nye retningslinjer...
Menmen, greit å utelukke da [emoji4]
Over 25, faktisk, før var det 27. Så det omfatter jo ganske mange av oss![]()
Jeg er også glad for at de gjør det, altså!De har funnet ut at svangerskapsdiabetes er mere skadelig for fosteret enn det de trodde før. De har nettopp hatt masse kurs om akkurat det. Kan føre til hormonproblemer hos barnet osv. Derfor er det blitt mye lavere terskel for å teste!kun for barnets beste!
Jeg er 31 år men BMI godt under 25. Har ikke fått beskjed om å ta den..Skal ta neste uke. Alle over 25 år, førstegangsfødende og de med BMI over 25 må ta og da vil det nok omfatte rimelig mange ja.
Jeg er 31 år men BMI godt under 25. Har ikke fått beskjed om å ta den..
Ikke alle over 25, førstegangsfødende over 25Skal ta neste uke. Alle over 25 år, førstegangsfødende og de med BMI over 25 må ta og da vil det nok omfatte rimelig mange ja.
Jordmoren eller fastlegen din er sikkert ikke oppdatert på nye regler. Du får bare minne dem på det slik at du blir henvist. https://www.aftenposten.no/familieogoppvekst/Syv-av-ti-gravide-ma-na-ta-denne-testen-10207b.htmlJeg er 31 år men BMI godt under 25. Har ikke fått beskjed om å ta den..