Skal til jordmor imorgen og ta Glukosebelastning.. Da må jeg komme fastende, så skal ikke spise noe.. Men er det noen som vet om jeg kan drikke noe? Kan jeg drikke vann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDu bør ikke drikke noe iaf 6 timer før. Det setter igang fordøyelsen og det kan påvirke resultatet. Lykke til!![]()
Takkda får jeg klare meg uten noen ting! Har heldigvis time 8.30! Så er ikke så lenge å gå uten noe
men pleier ALLTID å spise innen 30 min etter jeg har stått opp! Ellers blir jeg dårlig.. Så får bare holde meg imorgen
![]()
Jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde drukket vann, måtte prøven taes om igjenJeg fikk beskjed om at å drikke vann var helt greit.
Har vært hos jordmor nå, uten å drikke eller spise noe! Tok blodprøver og i de to timene jeg må vente, fikk jeg beskjed om ikke å spise eller drikke noe som helst! Kan kun væte munnen hvis jeg blir tørrJeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde drukket vann, måtte prøven taes om igjen![]()
Lykke tilHar vært hos jordmor nå, uten å drikke eller spise noe! Tok blodprøver og i de to timene jeg må vente, fikk jeg beskjed om ikke å spise eller drikke noe som helst! Kan kun væte munnen hvis jeg blir tørrkrysser fingrene for at testen er bra
![]()