Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar alle. Skal prøve å la være å drikke noe. Får håpe jeg sover i natt uten halsbrann, kan vel helt sikkert ikke ta Gaviscon heller etter kl.00.
Lurer på om jeg må sitte på legekontoret i to timer eller om jeg kan dra hjem å sove... Da går de to timene litt raskereellers får jeg ta med meg arbeidsPCn og se nerd ut
![]()
Tar med meg jobb og studie jeg daog ekstra bonus om jeg får dra hjem
![]()
Du må nok desverre sitte der:/ blodsukkeret ditt skal måles etter en time også. Du får ikke dra i tilfelle du får skyhøyt blodsukkerTar med meg jobb og studie jeg daog ekstra bonus om jeg får dra hjem
![]()
Tusen takk for svar alle. Skal prøve å la være å drikke noe. Får håpe jeg sover i natt uten halsbrann, kan vel helt sikkert ikke ta Gaviscon heller etter kl.00.
Lurer på om jeg må sitte på legekontoret i to timer eller om jeg kan dra hjem å sove... Da går de to timene litt raskereellers får jeg ta med meg arbeidsPCn og se nerd ut
![]()
Det er en grei verdiDa fikk jeg endelig spise. Før verdi var 5.0 og etter verdi 7.4...
Er under 7.8 som var referanseverdien, men lurer på hva det betyr når jeg er nært...
Det er en grei verdida tror jeg ikke de Gjør noe annet enn å sjekke glukosen din på svangerskapskontrollene dine, altså stikk i fingeren
![]()
Da fikk jeg endelig spise. Før verdi var 5.0 og etter verdi 7.4...
Er under 7.8 som var referanseverdien, men lurer på hva det betyr når jeg er nært...
Du må høre på hva DIN lege har sagt, ikke hva alle andre sine har sagt. Blodsukkeret ditt ligger under referanseområde, så jeg hadde ikke bekymret meg! Du kan evt be om de kan måle blodsukker ved neste kontroll?![]()