*Glufsa*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvordan har det gått på ul idag? Håper virkelig alt sto bra til

ORIGINAL: hero

signerer denne! krysser fingrene for deg!

ORIGINAL: Soul

signerer denne! krysser fingrene for deg!

signerer den...

dytter på[:D][:D]

Signerer denne

Koselig at dere tenker på meg da[:)]

Men joda, vi er jo like blanke vi, hun legen så bare det samme som gyn. så, alså en forstørret nakkefold, så hun ville jeg skulle komme tilbake om 12 dager, da er jeg 12 uker.
For da kan de se det de skal se, og ta morkakeprøve osv.. og da får vi ivertfall svar med en gang!

Men kan ikke si det er veldig gøy å gå i 12 dager til å bare vite at det er noe galt, for å så måtte dra helt inn til oslo for å få bekreftet det....

Sliten i huet ja!

hmm, det var jo kjipt at dere ikke fikk noe mere svar.. men sa de ingenting om hva det kunne være? og er det sikkert det er noe i det hele tatt?
Skjønner hvertfall veldig godt at dette blir 12 lange dager for dere. Som om at tiden fram til uke 12 ikke er lang nok liksom[&o]
Men vi fortsetter og krysse fingre og tær for deg, og håper det ikke er noe alvorlig medd lille spiren.

ORIGINAL: klioii

hmm, det var jo kjipt at dere ikke fikk noe mere svar.. men sa de ingenting om hva det kunne være? og er det sikkert det er noe i det hele tatt?
Skjønner hvertfall veldig godt at dette blir 12 lange dager for dere. Som om at tiden fram til uke 12 ikke er lang nok liksom[&o]
Men vi fortsetter og krysse fingre og tær for deg, og håper det ikke er noe alvorlig medd lille spiren.

Jo, hun sa jo at vi måtte belage oss på, og forvente at det var noe galt..

ORIGINAL: *Glufsa*

ORIGINAL: klioii

Jo, hun sa jo at vi måtte belage oss på, og forvente at det var noe galt..

Huff så trist at dere ikke fikk noe ordentlig svar[:(] Håper at det ikke er noe

Huff så trist at dere ikke fikk noe ordentlig svar[:(] Håper at det ikke er noe

Signerer denne! Mange GODE klemmer sendes i din retning[:(]

Uff, fælt å gå rundt slik, i grunn ikke mulig å sette seg inn i...  Men mange fostre kan vel ha forstørret nakkefold, for så utvikle seg normalt likevel? Mener å ha lest det i en annen tråd her inne...

Vil sende deg en god klem, og jeg krysser det jeg har for dere..

ORIGINAL: Kybele

Uff, fælt å gå rundt slik, i grunn ikke mulig å sette seg inn i...  Men mange fostre kan vel ha forstørret nakkefold, for så utvikle seg normalt likevel? Mener å ha lest det i en annen tråd her inne...

Vil sende deg en god klem, og jeg krysser det jeg har for dere..

Ja, er derfor vi skal inn igjen å ta alle prøver, sånn som morkakeprøve så vi er helt sikkre.. men hun kunne ikke finne noe nese ben heller.. og det lover ikke så veldig godt[&o]

Uff så kjedelig og måtte gå sånn og vente[&o]

alikevel fingrene for at % for at det skal gå bra er på deres side

Back
Topp