ozon Gift med forumet 30 Jan 2006 #1 uansett hva jeg gjør får jeg ikke til å vise selve signaturen...får bare opp teksten....hva gjør jeg galt?!? Bruker forum hotline (1)... HJELP
uansett hva jeg gjør får jeg ikke til å vise selve signaturen...får bare opp teksten....hva gjør jeg galt?!? Bruker forum hotline (1)... HJELP
L lindaen Guest 30 Jan 2006 #2 Kan hvertfall se ut som om img tegnene dine er plassert feil.. Prøv å flytt de helt ytterst på begge sider..
Kan hvertfall se ut som om img tegnene dine er plassert feil.. Prøv å flytt de helt ytterst på begge sider..
L lindaen Guest 30 Jan 2006 #16 Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne og KUN DET! Så blir det bra[:)] ORIGINAL: Lisemor84 *snufse* Jeg får ikke helt til...[&o]
Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne og KUN DET! Så blir det bra[:)] ORIGINAL: Lisemor84 *snufse* Jeg får ikke helt til...[&o]
L lindaen Guest 30 Jan 2006 #17 Nå tok du bort en [ for mye.. Klistre den inn helt framst! ORIGINAL: Lisemor84 *snufse* Jeg får ikke helt til...[&o]
Nå tok du bort en [ for mye.. Klistre den inn helt framst! ORIGINAL: Lisemor84 *snufse* Jeg får ikke helt til...[&o]
Apeloffen Forumet er livet 30 Jan 2006 #19 jah, så d ble litt galt dær ja.. men nå er det bærre lækkert