Glemt Progynova... :(

Lille-M

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Septemberlykke 2021
Kom nettopp på at jeg hadde glemt ene tabletten med Progynova, som egentlig skulle taes klokka 15 i dag. Dvs at jeg tok den 5 timer for sent. :( Har helt panikk nå, og er redd for at jeg har ødelagt mulighetene for vellykket innsett.
På pakningsvedlegget står det at man skal ta den man glemte så snart som mulig, men jeg er sååå redd for at jeg har ødelagt noe nå. :( :(

Tror det går helt fint :-) Har også tatt den forsent 1-2 ganger, gikk helt fint!

Da jeg tok de så tok jeg også kun to ganger daglig. 2 om morgenen og 1 på kvelden.

Tror det går helt fint :) Har også tatt den forsent 1-2 ganger, gikk helt fint!

Da jeg tok de så tok jeg også kun to ganger daglig. 2 om morgenen og 1 på kvelden.
Har vært lett å huske det i ukedagene, men i dag har jeg heeelt glemt det. Håper så inderlig at det ikke gjør noe at jeg glemte det så mange timer i dag! Jeg tar 3 om dagen, morgen, middag og kveld.

Jeg har også glemt det et par ganger, tatt noen timer foesent når jeg er en vimsebukk. Sett alarm på tlf også tar du dem bare når du husker. Det er nettopp pga slike ting at man skal ta dem fordelt utover dagen istedenfor alt i en dose

Back
Topp