Tove81
Elsker forumet
I dag har jeg virkelig hatt dagen alså! Først så kan jeg begynne med at for noen dager siden så mista jeg minibankkortet mitt og har bestilt meg nytt. Og i dag så henta jeg lilegutt tidlig fordi jeg tenke at vi kunne kose oss hjemme. Vel ble ikke heeeeelt sånn jeg hadde tenkt meg når jeg oppdaget at jeg hadde glemt nøklene inne inne når jeg kom hjem. Min samboer hadde gått på jobb og kommer ikke hjem før over midnatt!! Ikke hadde jeg penger siden jeg hadde mista minibankkortet og ikke hadde jeg legitimasjon heller og kunne ikke ta ut penger! Kjempegøy!! Følte meg som en idiot når jeg prøvde å forklare til banken at jeg hadde låst meg ute, slik at passet mitt var borte, mista miniankortet og huska ikke en gang mitt eget kontonr! Fikk etter mye overtalelse i banken til nød ta ut 100 kr til å kjøpe meg litt mat Ettermiddagen ble tilbarkt på ikea! og nå sitter jeg hos min overtøtte venninne som har hatt våkenatt og vært på jobb i hele dag. Lillegutt sover på kjøkkenet i lekegrinden! [8D]
Så hvem har vel sagt at jeg er glemsom!?? [8D]
Så hvem har vel sagt at jeg er glemsom!?? [8D]

Eeeeeeeeeeeer jo ikke uten grunn du har fått missetittelen "Miss Glemsom" [;)] Du altså Tove! [8D][8D]