Glemsk

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg driver nå med sprøyter, gjort det i 4 dager. Men under denne hormonkuren har jeg blitt mer glemsk. Andre som opplever det?

Ja!! Jeg blir glemsk på det meste av hormoner.. skikkelig irriterende i grunn. På den positive siden er det heldigvis relativt kortvarige stimuleringsperioder :D

Ja!! Jeg blir glemsk på det meste av hormoner.. skikkelig irriterende i grunn. På den positive siden er det heldigvis relativt kortvarige stimuleringsperioder :D

To ganger har jeg glemt synarela og måtte snu halvveis til jobb. I dag skulle jeg på butikken og på vei dit glemmer jeg å svinge inn og kjører rett forbi. Ellers slapp og sliten og surrete.

Jeg husket ingen verdens ting i sprøyteperioden. Tok litt tid før jeg ble normal igjen :)

To ganger har jeg glemt synarela og måtte snu halvveis til jobb. I dag skulle jeg på butikken og på vei dit glemmer jeg å svinge inn og kjører rett forbi. Ellers slapp og sliten og surrete.
Jeg har lært at telefonalarmer for ALT er gull verdt. Spesielt for alle medisinene. Og å være nøye på å gjøre det alarmen sier med en gang, for et "skal bare" er nok til at det er glemt..

haha :laughing002 jeg også! Glemsk og klomsete :laughing002

Jeg har pleid å slite med å huske OM jeg tok medisinen eller ikke. Etter noen forsøk har jeg lagd meg min egen lille huskeliste hvor jeg krysser av når jeg tar medisinen.
Medisinen står på frokostbordet hver dag og jeg har alarm på telefonen.
Da blir det nesten umulig å glemme å ta den hvertfall.
Lykke til med hormoner og hukommelse :)
Blir det baby av det så er det verdt det! :)
(Ps: jeg etterfylte siden jeg først hadde en håndskrevet lapp, og de øverste Crinone-tidene skal ikke være der. Startet med Crinone noen dager før innsett).

ImageUploadedByBV Forum1452776638.146130.jpg

Jeg har pleid å slite med å huske OM jeg tok medisinen eller ikke. Etter noen forsøk har jeg lagd meg min egen lille huskeliste hvor jeg krysser av når jeg tar medisinen.
Medisinen står på frokostbordet hver dag og jeg har alarm på telefonen.
Da blir det nesten umulig å glemme å ta den hvertfall.
Lykke til med hormoner og hukommelse :)
Blir det baby av det så er det verdt det! :)
(Ps: jeg etterfylte siden jeg først hadde en håndskrevet lapp, og de øverste Crinone-tidene skal ikke være der. Startet med Crinone noen dager før innsett).

Vis vedlegget 156256
Lurt! Den der må jeg lage egen verson av ved neste forsøk og ha liggende sammen med medisinen! Tommelopp, den likte jeg!

Jeg har lært at telefonalarmer for ALT er gull verdt. Spesielt for alle medisinene. Og å være nøye på å gjøre det alarmen sier med en gang, for et "skal bare" er nok til at det er glemt..
Jeg "måtte" kjøpe ny mobil, fordi den måtte lades tre ganger om dagen... Kunne ikke risikere at alarmen ikke ringte;)

Den her brukte jeg også og funka ganske bra :) men man MÅ være flink på å ta medisinen når alarmen går. Lett å "skal bare", for så å glemme det.
MediSafe heter den:

ImageUploadedByBV Forum1452799118.058206.jpg

Back
Topp